piątek, 14 czerwca 2013

10 ,,Przyjechałam znów was zobaczyć"

Patricia
Od wszystkich wydarzeń miną tydzień!Sibuna nadal mi nie ufa!Wydaje mi się , że cały czas mnie obserwują i czekają na jakiś nieodpowiedni ruch z mojej strony.Napewno Ojciec i Victor wymyślili tą całą szobkę.Najgorsze jest to , że chłopak w którym naprawdę się zakochałam nienawidzi mnie za coś czego nie zrobiłam.Dziś ma odbyć się konkurs talentów.Sibuna odmówiła wzięcia udziału więc wystąpi nasza czwórka.Dziś było wolne z okazji konkursu.Gdy się obudziłam Willow już w pokoju nie było.Ubrałam się i wykonałam poranne czynności.Zeszłam na śniadanie w Holu usłyszałam rozmowę Sibuny oraz Willow z jadalni.Oparłam się o Sarkofag i z uwagą słuchałam ich słów.
Willow
Dziś rano dostałam SMS od Alfiego abym zeszła wcześniej na dół.A tam jak można się było spodziewać czekała na mnie rozmowa z Sibuną.
-Willow powiedz prawdę!Patricia cię przekupiła prawda?-zaczą Alfie
-Nie!To co mówi Pat jest absolutną prawdą!-Krzyknełam-Ile razy mam wam to powtarzać?-No i zaczeła się kłótnia pomiędzy mną Alfiem i K.T.Tylko , że Ci dwoje byli uparci!Fabian i Eddie siedzieli smutni i nic się nie odzywali.Przypuszczam , że mieli mętlik w głowie!Nagle do jadalni weszła Pat.Nic nie mówiąc wzieła 2 śniadanie naszykowane przez Trudy i bez słowa wyszła z Domu Anubisa
-Patricio zaczekaj-krzykną Eddie i pobiegł za nią.Nareszcie zorientował się kto tu mówi prawdę!
Patricia
Słyszałam całą ich kłótnie.Ku mojemu zaskoczeniu Eddie i Fabian nie brali w niej udziału.Wychodząc z domu usłyszałam głos Eddiego mówiący o tym bym się zatrzymała.Nie miałam zamiaru z nim gadać więc przyśpieszyłam krok.Jednak on mnie dogonił.
-Czego chcesz?-zapytałam
-To , że nie jesteś już w Sibunie nie oznacza , że nie możemy się przyjaźnić-powiedział.Ten to miał tupet.
-Myślisz , że po tym wszystkim mam ochotę się z tobą przyjaźnić?-zapytałam
-No tak przecież....
-Powiem ci coś!-I nie wiedząc co robię poprostu go pocałowałam.
Eddie
Nie spodziewałem się tego.Patricia oderwała się odemnie i pobiegła w stronę lasu.Ja stałem dalej w tym samym miejscu.Nagle podbiegła do mnie Willow
-Gdzie Pat?
-Pocałowała mnie i uciakła do lasu
-Co?
-Pocałowała mnie i uciekła do lasu.
-Trzeba było za nią biec pacanie-powiedziała i również znikneła w gęstych drzewach.
Patricia
Co ja najlepszego zrobiłam?Straciłam w tedy panowanie nad sobą.Po chwili przybiegła do mnie Willow.Obie poszłyśmy do Domu Anubisa aby przebrać się do występu.
Gdy się obrałyśmy wyglądałyśmy tak

Joy
Willow
Ja
Gdy byłyśmy gotowe.Wyszłyśmy z Domu.Pod szkołe przyjechała czarna taxówka i wysiadła z niej 
-Amber-krzykneła Willow i pobiegła się przywitać.Amber była naszą tajną bronią.Przyjechała specjalnie dziś aby nam pomóc.Po przywitaniu poszłyśmy do szkoły.Wyszliśmy na scenę

Strój Amber
(Pat jako Demi Amber Willow i Joy 2 głosy)

Wszyscy zaczeli bić brawa.Zeszliśmy ze sceny
Amber
Jak dobrze znów tu być.Niestety jutro muszę znów wracać do Nowego Jorku.
-Amber?Co ty tu robisz?-zaczepiali mnie członkowie Sibuny
-Przyjechałam was znów zobaczyć-odpowiedziałam
Zrobiliśmy imprezę w Domu Anubisa.Bawiłam się świetnie.
Patricia
W trakcie imprezy wyszłam do holu.K.T znów zarywa do Eddiego.Dziwie się , że Fabian jeszcze z nią nie zerwał.Przechodząc obok piwnicy poczułam się dziwnie.Była otwarta.Bez zastanowienia się weszłam tam.Wszystko było normalnie.Dotknełam jednej z fiolek i nagle zobaczyłam piwnicę Mojego Ojca i Aurelię.
-Miku wież , że ta dziewczyna nam przeszkodzi.Musisz ją unicestwić-Oczy Victora zaczeły się świecić na czerwono a potem mojego taty.Aurelia podeszła do Ojca dotkneła go i jego oczy tak jak wyraz twarzy stały się normalne!Znów byłam w piwnicy!Czyli wszystko jasne.Tata jest chipnotyznowany a Aurelia jest jedynym lekarstwem!
-------------------------------------

Nie wyszedł idealnie.Dno i pięć metrów muru.
Dziś premiera filmu!Mam nadzieję , że jutro go znajdę i obejrzę.Nie mogę się doczekać.LOVVE HOA..
Proszę o zadawanie pytań postaciom oraz komentowanie!!


14 komentarzy:

  1. Świetny! Z niecierpliwością czekam na nexta :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNY! *___*
    PISZ SZYBKO KOLEJNY <333
    Selcia<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!Też się nie mogę doczekać filmu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać następnego ,a ten Eddie to nie wiem. Kocha ją czy nie? Willow ma rację to jakiś pacan jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie obejrzałam film.Rewelacja!!!Teraz płaczę ponieważ to już koniec....Mara i Fabian są razem + Mara jest w Sibunie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super <3
    czekamy na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski :) Dodaj szybko nowy :)

    OdpowiedzUsuń