czwartek, 25 lipca 2013

Pytania i kilka spraw.

 Nie wiem dlaczego ale mam ostatnio straszną ochotę żeby odpowiadać na pytania, więc w komentarzach możecie mi zadawać różne pytania. Na wszystkie pytania.
Jeśli chodzi o nową notkę taką dłuższą to być może pojawi się przed moim wyjazdem do Austrii.  Najprawdopodobniej to będzie tylko prolog.
Okay to można powiedzieć, ze była sprawa nr 1. Sprawa nr. 2 to coś co może wydać się dziwne ale jak dla mnie będzie miłą odmianą. Mianowice chciałabym założyć innego bloga również z opowiadaniami ale kompletnie nie związany z Tajemnicami Domu Anubisa chodź czasem pojawią się tam bohaterowie typu: Eddie, Patricia, Fabian, Joy... Mam naprawdę świetny pomysł na tamtego nowego bloga ale nie odchodzę stąd, nadal będę dodawała rozdziały tylko nie wiem jak to będzie w roku szkolnym bo idę do nowej szkoły, klasy i będę musiała wszystko ogarnąć....jakoś.
Sprawa nr. 3 to chodź to dosyć głupi temat i zastanawiałam się czy go poruszyć ale w końcu powiedziałam sobie, że chyba warto. Ogólnie chodzi o komentarze. Nie żeby 8 komentarzy to było jakoś szczególnie mało ale wydawało mi się, że kiedyś było ich więcej i, ze nawet teraz moje opowiadania i notki czyta trochę więcej osób. I jeszcze jedno chodź możecie chcieć mnie zabić za to moje marudzenie ale zauważyłam, że wy wszyscy czytelnicy jakoś mało reagujecie na to co piszę pod notkami. Mam nadzieję, ze się nikt nie obraził ale miło by było gdybyście zadali mi jakieś pytania. Wiedziałabym, ze chociaż czytać nie tylko moje opowiadania ;)
No i oczywiście mam nadzieję, że nasza kochana Dorota szybko wróci do zdrowia i napisze kolejny fantastyczny rozdział.

1 komentarz: