sobota, 13 lipca 2013

2 ,, Mówię wam widziałem ją w tej wizji"

Patricia
Obudziłam się.Była dokładnie 7:00.Niny i Amber nie było w pokoju.Ubrałam się w mundurek i zeszłam do jadalni.
-Mówię wam widziałem ją w tej wizji-usłyszałam czyjś głos dochodzący z kuchni.Prawdopodobnie tego dziwnego chłopaka Eddiego.Oparłam się z ścianę i zaczęłam podsłuchiwać.
-Mówisz , że Patricia może być potomkinią Izydy?-zapytał Fabian
-Skoro była w mojej wizji to raczej tak.Przecież moje wizje są nieomylne.
Przecież w moim śnie ta mała dziewczynka mówiła mi , że jestem potomkinią Izydy.Nagle ich rozmowa zamilkła.Napewno Trudy weszła do Jadalni.Postanowiłam zrobić to samo.Weszłam i usiadłam na miejscu przy którym siedziałam wczoraj na kolacji.
-Hey Patricio!Ale masz extra te doczepki-powiedziała Amber.No tak wczoraj sobię ich nie wpiełam ale uwielbiałam w nich chodzić.
-Dzięki Amber
-No Obozie wogóle się bez nich nie ruszała-powiedział Fabian.Uśmiechnełam się i nałożyłam sobię płatków.
Eddie
Patricia weszła na jadalni.Przepięknie wyglądała w naszym mundurku w dodatku te doczepki.Cóż naprawdę jest śliczna.I już wiem , że to napewno ją widziałem w mojej wizji z tąd moje wczorajsze zachowanie.Wszyscy wstaliśmy od stału.Nina , Fabian , Amber i Alfie wyszli już z jadalni
-Posłuchaj przepraszam za moje wczorajsze zachowanie-powiedziałem do Patrici-Głupio wyszło
-Spoko nie ma o czym mówić-odpowiedziała
-Może chcesz iść ze mną do szkoły?-zapytałem-Mam już dosyć chodzenia z tymi zakochanymi parami
-Cóż jako , że nikogo tu nie znam zgodzę się na tą propozycje-odpowiedziała i wzieła swoją torbę
-Idziemy?-zapytałem
-Tak
Szliśmy w milczeniu.Postanowiłem przerwać tę ciszę.
-Bardzo mnie zdziwiło to , że znasz Fabiana-powiedziałem
-Poznaliśmy się na obozie muzycznym.Był tam moim przyjacielem.Jedynym przyjacielem
-Wież radzę ci trzymać się od niego zdaleka.Nina potrafi sobię wyobraźnić niewiadomo co!
-Dzięki za radę-odpowiedziała niestety nie zauwarzyła kamienia i już by się wywróciła gdyby nie ja.Wtedy spojrzałem w jej oczy.Były takie piękne.Eddie STOP o czym ty gadasz?
-Nie mówiłaś , że na mnie lecisz?
-Bardzo śmieszne-odpowiedziała-Czy możesz mnie puścić?
-Nie bo jeszczę upadniesz!Nie pozwolił bym na to-Wyrwała się z mojego uścisku
-Wież nie chcę mi się z tobą gadać-powiedziała i weszła do szkoły.Uśmiechnołem się.
Patricia
Ten chłopak naprawdę mnie wkurzył.Weszłam do szkołyi skierowałam się do mojej szafki.Otworzyłam ją i zaczęłam pakować rzeczy z torby.Na samym końcu wyjęłam zdjęcie moje  Maxa i jego dziewczyny Emily zrobione w zeszłe wakacje.Byliśmy w tedy nad morzem.Usłyszałam dzwonek , zamknełam szafkę i weszłam do klasy.Usiadłam przy w ostatniej ławcę.Do klasy wszedł dyrektor Sweet.I zaczeła się nudna lekcja.W szkole przesiedziałam kolejne 5 godzin.Gdy zabrzmiał ostatni dzwonek.Udałam się do naszej biblioteki szkolnej.Chciałam wyprzyczyć jakąś książkę o tej całej Izydzie.Niestety nic tak konkretnego nie było więc się poddałam i wróciłam do Domu.Poszłam do mojego pokoju.Z korytarza usłyszałam rozmowę dochodzącą z naszego pokoju.
-Patricia napewno jest Potomkinią Izydy.Ona nam pomorzę-krzykną Eddie
-Eddie może mieć racje.Jeżeli pojawiła się w jego wizji napewno ma coś wspólnego z Domem Anubisa-powiedział Fabian
-Okej wtajemniczymy ją w Sibunę-powiedziała Nina.Nie wytrzymałam.Weszłam do pokoju.
-Dobra koniec tego.Co to jest Sibuna?I o co chodzi z tą całą potomkinią Izydy?-zapytałam
CDN
-----------------------------
Bardzo was przepraszam za kilkudniową nieobecność ale przyjechała do mnie kuzynka i jakoś nie miałam czasu.Mam nadzieję , że rozdział się podoba.
Jak zdążyliście zauwarzyć wygląd bloga cały czas się zmienia ponieważ wreszcie nauczyłam się robić szablony więc wygląd cały czas się będzie zmieniał......

Liczę na komentarze.Zapraszam do zadawania pytań postaciom


Bella Martin

12 komentarzy:

  1. Świetny ! Czekam na nexta :D <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było czekać. Zajebisty rozdział. Nawet nie zauważyłam, kiedy skończyłam czytać. Mam nadzieję, że szybko dodasz następną część. Bardzo mnie wciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny ♥♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy odcinek :) Zapraszam^^
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-odcinek-1-tylko-ty-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) dodawaj szybko next ,jestem tu od nie dawna a już się zakochałam :) Serdecznie zapraszam na mój blog http://wwwpeddy.blogspot.com/ ,bardzo proszę o komenatrz .Dziękuję

    OdpowiedzUsuń