środa, 24 lipca 2013

7 ,,Dziś gramy sceny miłosne"

Patricia
Gdy się obudziłam spostrzegłam , że mam w reku wisior który wyjełam z zegara.Ciągle miałam przed oczami twarz tej dziewczynki.Osłyszałam cichy dzwięk mojego telefonu który oznajmił mi , że przyszedł SMS.Był on od Eddiego co jest dziwne bo on bardzo lubi spać.Odczytałam go

-Miałaś koszmar?

Szybko mu odpisałam

-Skąd wież?I dlaczego nie śpisz?

Po chwili znów dostałam SMS

-Mam takie odczucia nie wiem jak to nazwać.Poprostu wiem kiedy masz koszmary albo czujesz się źle.Tak samo mam z Niną

-Przecież jesteś Osirionem Niny

-I prawdopodobnie Twoim

-Pogadamy Jutro.Dobranoc

-Dobranoc

Po tym zasnełam
Obudziłam się o 7 wstałam i zeszłam na dół aby pożegnać się z Niną

Amber
Fabian nie przyszedł się pożegnać.Ale rozumiem go , też bym pewnie nie przyszła.Wszyscy uściskaliśmy Ninę po czym moja przyjaciółka wyszła.Poszłam z Paty się ubrać potem zeszłyśmy obie na śniadanie.I poszłyśmy do szkoły.Mieliśmy dziś mieć pierwszą od 2 lat lekcje aktorstwa.Pan Sweet ma nas uczyć.Usiadłyśmy na kanapie.
Patricia
Po chwili do auli wszedł pan Sweet
-Dziś gramy sceny miłosne-Nosz kurcze jak ja tego nie cierpie.-Hmmm Edison i panna Williamson proszę na scenę
Dlaczego ja?Kurcze mógł wziąść Amber jest lepsza w te klocki.Niechętnie wstałam i poszłam na scenę.Wzieliśmy scenariusz i zaczeliśmy grać.Najpierw bardzo się bałam spojrzeć Eddiemu w oczy ale gdy wypowiedział te słowa
-Jesteś osobą którą będę zawsze kochał-Nie mogłam się powstrzymać i spojrzałam mu w oczy.Umilkliśmy.
-Ja tak nie mogę-krzykną i pocałował mnie.Wszyscy zaczeli klaskać.Chociaż pocałunku nie było w scenariuszu.Oderwałam się od Eddiego i wybiegłam ze szkoły prosto do lasu.Sama już nie wiem co myśleć.Tak napewno się zakochałam ale nie umiem tego okazać bo jeszcze nigdy się nie zakochałam.Wyjełam wisior który znalazłam w zegarze.Nagle zaczą się świecić w jednym kierunku.
-------------------------------------------------------
Historia z pocałunkiem nie była moja

Dziękuje Patrici Miller

Było 20 komci więc jest Opowiadanie

Następne również za 20 komci!

Zapraszam na mojego bloga z szablonami http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/

Bella Martin

19 komentarzy:

  1. suuperowy
    czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ^^
    Nowy odcinek [4]
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-odcinek-4-zawsze-o.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski. Achhhh... Całus ;) Fajnie to zrobiłaś z tym, że Eddie czuje jak Patt śni się koszmar lub źle się czuje. Ciekawe, ciekawe. Czekam na next'a :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe. Naprawdę fajnie się czytało.
    Mam nadzieję, że szybko dodasz next'a.
    Czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy odcinek:
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-odcinek-4-zawsze-o.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ! Czekam na kolejny <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog został nominowany do Versatile Blogger Award. Szczegóły u mnie: http://the-fabina-story.blogspot.com/2013/07/the-fabina-story-rozdzia-14-versatile.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny !!!!!!!!!! Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej!
    Calus calus calus <3333
    Dawaj szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh bardzo fajny'!
    Doczekać się aż nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny ♥♥
    szkoda, że Nina wyjechała ;(
    czekam na next ;***

    Mój komentarz jest 21♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko! hehe ,a nie myślałam ,że wykorzystasz moją historię ,ale super!!!

    OdpowiedzUsuń