sobota, 6 lipca 2013

Prolog ,,Moje życie zawsze było głupie i pokręcone"

Siedziałam właśnie w swoim pokoju trzymając list który przeszedł z pewnej szkoły z internatem.Przyjęto mnie.Długo starałam się o stypendium chociaż moja rodzina nie skarży się na biedę.Mamy duży dom z basenem , kucharkę itd.Jednak nie chciałam aby mój Ojciec płacił za szkołę.Co ja wygaduje on by nie chciał.Nazywam się Patricia Williamson i jestem córką jednego z najlepszych adwokatów na świecie.Dużo ludzi mówi mi , że zazdroszczą mi życia w luksusie. Ale moje życie zawszę było głupie i pokręcone.Moja mama zmarła gdy miałam 5 lat.Tato jakoś się tym za bardzo nie przeją ponieważ miał kochankę Elizabeth!Nigdy jej nie lubiłam i nie będę.Wychowywała mnie moja Babcia i starszy brat Max.Jednak gdy miałam 13 lat babcia zmarła a ja i Max byliśmy skazani na siebie.Nie przeszkadzało mi to ponieważ Max jest moim najlepszym przyjacielem.W mojej poprzedniej szkole nie miałam koleżanek byłam całkiem sama.Teraz mam 17 lat!Wreszcie przyszedł czas na zmiany.Mam nadzieję , że moje życie tam ułoży się na nowo
---------------------------------------


Hey hey!Bardzo przepraszam , że tak krótko ale w końcu to Prolog.

Wybaczcie , że nie pisałam przez kilka dni ale sami rozumiecie WAKACJE!

Bardzo mnie zmartwiła mała liczba komci pod finałem tamtego opowiadania.Wiem , że czytanie ale nie chce wam się komentować ale bardzo bym prosiła zostawić po sobie jakiś ślad.
Next za min 7 komentarzy!Wyłączyłam weryfikacje obrazkową więc wystarczy napisać komentarz i go dodać!Proszę!!!

Bella Martin

22 komentarze:

  1. Super czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ekstra kiedy next? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę że wreszcie napisalas ;)
    Bardzo plisss napisz szybko, bo już prolog jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny scenariusz :)
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy prolog :)
    Chce następny!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy! Zapraszam do mnie na Bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :* czekam na 1 rozdział xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jest 7 komentarzy:) nie licząc paru podejrzanych anonimów

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny !! <333 Czekam na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest boski uu Pat nowa w szkole już mi sie podoba <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Super czekam na 1 odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kjhdfjhsdgdfg
    Kolejna historia o Patricii? Kocham ją! Mam nadzieje, że będzie miała ten 'charakterek' he he.
    Kurczę, ja też zaczynam nową opowieść. I rozumiem, WAKACJE! Wiadomo, że jest pokusa jak siedzisz przed tym komputerem i tak słońce cię łaskocze po plecach i woła ' Wyjdź, no proszę'
    Hahaha.
    Szkoda mi Patricii. Biedna, sama, tylko z jednym przyjacielem. Trytyryty che ten 1 odcinek. Zapowiada się mega ciekawie :) To teraz będę chamska ( przepraszam!) i zareklamuje swojego bloga http://the-sibuna-stroy.blogspot.com/ Przeczytaj, chce się dowiedzieć, czy się nadaje ;)


    Twoja faaaaanka!
    Joylitte
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Acocieto....6 lipca 2013 04:43

    super ♥♥
    czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow! <3 Cudooowny! *.*
    Kiedy nn? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Nie musiałaś wyłączać weryfikacji obrazkowej. Z nią też były super łatwiej było sobie coś wyobrazić. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  17. suuuper niemoge się doczekać następnego bo prawie codiennie wcodze na twojebo bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. super niemoge doczekać się następnego extra blog

    OdpowiedzUsuń