piątek, 19 lipca 2013

5,,Szukam Patrici Williamson"


Patricia
Noga jest złamana.Mam gips i przez upadek miałam zwichniętą rękę ale już jest Ok.Na nodze mam gips.Trudy mi pomogła i razem wsiadłyśmy do taxówki aby wrócić do Domu Anubisa
Amber
Ja Fabian i Eddie siedzieliśmy w salonie oczekując wieści o stanie Pat.Nie poszliśmy dziś do szkoły.Victor widział nas w salonie ale nawet nie zapytał dlaczego nie ma nas w szkole co było dziwne.Nagle do domu weszli jakiś chłopak i dziewczyna.Gdzieś już ich widziałam ale nie wiem gdzie.
-Przepraszam czy to Dom Anubisa?-zapytł chłopak
-Tak-odpowiedział Eddie
-Szukam Patrici Williamson-powiedział chłopak
-Nie ma jej-odpowiedział Eddie
-Fabian?-zapytała ta dziewczyna
-Emily Max hey-powiedział Fabian i przytulił dziewczynę-To Max brat Pat a to Emily jego dziewczyna
-Hey jestem Amber przyjaciółka Pat a to Eddie jej przyszły chłopak-Eddie spiorunował mnie wzrokiem , natomiast Emily uśmiechneła się i podała nam rękę to samo zrobił Max
-A co z Pat?-zapytał Max
-Ona i Trudy nasza opiekunka są jeszcze w szpitalu.-odpowiedział Fabian.Nagle drzwi otworzyły się i staneła w nich Pat która miała nogę w gipsie i Trudy.
-Max?-zapytała Pat i nie zwarzając na nogę przytuliła się do swojego brata a potem do Emily.
-Jak tylko Victor do mnie zadzwonił wsiedliśmy w samochód i przyjechaliśmy tu-powiedział Max
-Tak się cieszę , że jesteście-powiedziała Pat
-A wy gwiazdki dlaczego nie w szkole?-zapytała naszą 3 Trudy
-Chcieliśmy poczekać na Pat-odpowiedziałam i razem z Fabianem przytuliliśmy Pat.-Emily Max chodzcie pokażemy wam Dom-powiedziałam patrząc na Pat i Eddiego.We czwórke wyszliśmy z salonu.
Patricia
-Bałem się o ciebie wież?-powiedział Eddie i mnie przytulił
-Jestem ci wdzięczna za noszenie mnie-powiedziałam z uśmiechem-Zaraz bałeś się o mnie?-zapytałam z chytrym uśmiechem
-Wież ja powiedziałem tak tylko odruchowo
-Poważnie?-zapytałam śmiejąc się i nagle mój śmiech został przerwany w bardzo miły sposób a mianowicie pocałunkiem
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak Peddie!!!!

Ostatnio zauważyłam , że spada liczba komentarzy.Jeśli tak dalej pójdzie będę się zastanawiać za zawieszeniem.....

Bardzo się cieszę ponieważ na mojej szabloniarni KLIK coraz więcej osób zamawia szablonu..I Very HAPPPY

Cóż next za 15 komentarzy!

Bella Martin

16 komentarzy:

  1. super ale nie tego mi tego proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuuuupeeer :))
    Nowy odcinek :
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-odcinek-3-juz-nigdzie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział!
    Peddieeee<3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!
    Czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie Peddie trochę za szybko powstało ...Ale jest git

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i co tam, że szybko jest Peddie mi to nie przeszkadza bo ich kocham hahhaha <3
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie fajnie, że Peddie jest szybko! Uwielbiam ich.! Moja ulubiona para z TDA! Bardzo fajnie się czytało. Bardzo ciekawe i wciągające.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny ♥♥♥
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ! Peddie <33 Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko <3 Jednym słowem zajebiste. ! xd ; p No i jest już 15 dodaj szybko kolejny błagam ! <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo,cudo i jeszcze raz cudo.
    Byłaś moim pierwszym blogiem na którym czytałam opowiadania.
    Zapraszam na mój : http://scenariuszesibuna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń