poniedziałek, 15 lipca 2013

3,,Dlaczego nie poszłaś z tym do Niny?"+Blog o Grafice

Eddie
W pewnym momęcia Patricia weszła do pokoju.Była bardzo zaniepokojona.Nina opowiedziała jej o wszystkim.
-Więc to prawda-stwierdziła Pat.Popatrzyliśmy się na nią.
-Miałam sen z jakąś małą dziewczynką.Mówiła , że jestem potomkinią Izydy i ,że mam ocalić świat
-A my ci pomożemy-powiedziałem
-Eddie ma racje.Zajmujemy się tym od 3 lat-powiedział Fabian
-Witaj w Sibunie-powiedziała Amber i przytuliła Patricie
-Sibuna?-zapytała Nina.Przyłożyliśmy prawą rękę do prawego oka.Patricia uczyniła to samo
-Sibuna
Patricia
Gdy miałam tu przyjechać nie śniło mi się nawet to co tu się dzieje.Po skończonym zebraniu chłopcy poszli do siebie.Przebrałam się w normalne ciuchy i zeszłam do salonu.Na moje nieszczęście był tam Eddie i robił coś na laptopie.
-Hey-powiedział do mnie
-Hey co tu robisz?
-Musiałem zwiać z pokoju Nina i Fabes mają randkę-ostatnie słowo podkreśli z nie zbyt miłym akcentem.Uśmiechnełam się
-Widzę , że mamy coś wspólnego.Amber i Alfie również mają randkę w naszym pokoju
-To jesteśmy skazani na siebie-powiedział i się uśmiechną.Chcąc nie chcąc usiadłam obok niego.Nagle usłyszałam potęrzny Huk.Popatrzyłam przez okno.No tak zaraz rozpęta się burza.Zamknęłam okno i usiadłam na kanapie.Nie lubiłam grzmotów a zwłaszcza kiedy są naprawdę silne.Zaczęłam się trząść.To chyba przez strach.Eddie najwyraźniej to zauwarzył ponieważ usiadł obok mnie.
-Nie mów mi , że się boisz burzy?-zapytał z chytrym uśmieszkiem
-Nie boje.Po prostu jej nie lubię-odpowiedziałam gdy znów zagrzmiało gdzieś blisko Domu.Nie zwarzając na to co robię przytuliłam się do Eddiego.Jednak po chwili oprzytomniałam i odsunełam się od niego
-Mówiłaś , że się nie boisz-powiedział z tym swoim uśmiechem.Nage zrobiło się ciemno.Poczułam jak Eddie łapie mnie za rękę.
-Spokojnie nie ma prądu-powiedział i zcisną moją dłoń.Usłyszeliśmy czyjeś kroki.Na szczęście to Nina i Fabian weszli z latarkami.
-Jak ja nie znosze burzy-prychneła Nina
-Nie ty jedna-odpowiedziałam.Potem przyszli wszyscy mieszkańcy oraz Trudy.Siedzieliśmy i rozmawialiśmy czekając na prąd.Eddie cały czas trzymał moją rękę.Dobrze , że nie ma prądu i inni nas teraz nie widzą.Już sobie wyobrażam co Amber by wymyśliła.
-Moglibyśmy porozmawiać?-zapytała mnie Joy-Tylko na osobności
-Ok-odpowiedziałam a Joy wzieła latarkę
-Idziemy z Pat do łazienki-powiedziała a ja wstałam i udałam się za nią do łazienki.
-O co chodzi?-zapytałam gdy byłyśmy już na miejscu.
-Chodzo o Jeroma-odpowiedziała-Ja chyba się w nim zakochałam
-Co?O ile się nie mylę on chodzi z Marą.Ale dlaczego mi to mówisz?
-Musiałam się komuś wyżalić po za tym miałam nadzieję , że mi jakoś doradzisz
-Dlaczego nie poszłaś z tym do Niny?
-Wież lubimy się z Niną ale nie mam do niej jakoś zaufania
-Hmm no cóż może spróbuj pogadać z Marą?
-Boję się.Ona jest moją najlepszą przyjaciółką
-To może ja spróbuje z nią pogadac
-Zrobiłabyś to dla mnie?
-Pewnie
-Dziękuje-powiedziała Joy i mnie przytuliła.Błysk prąd wrócił.Wróciłyśmy do salonu.Usiadłam na kanapie obok Eddiego.Joy , Mara i Jerome poszli do pokoi.
-Idziemu jutro do biblioteki Frobisherów może tam znajdziemy potrzebne informacje-powiedział Fabes
-Frobisherów?-zapytałam
-Tak jest tu nie daleko.W tamtym raku mieliśmy tam wystawę.Teraz jest zamknięta-odpowiedziała Nina
Poszliśmy do pokoi spać.Nie mogłam długo zasnąc lecz w końcu mi się to udało.
Byłam na górze obok gabinetu Victora.Nagle ktoś mnie popchną.Wypadłam za barierkę.Poczułam tylko jak spadam...
----------------------------------------------------------------
Hey hey

Macie następną część.

Chciałabym was powiadomić , że piszę bloga o graficę

KLIK

Możecie tam zamawiać odemnie szablony

Piszę go z moimi kumpelami z bloga.

Wyraźnie Inną i Patricią Miller

Serdecznie zapraszam!!

10 komentarzy:

  1. świetny dawaj szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, naprawdę fajny blog!
    Dlaczego myślę, że w następnym rozdziale będzie Peddie ? :P
    PROSZĘ . hahahahaxd

    Czeekam na next!
    Zapraszam do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuu aje extra! !!
    Peddie <33
    Dodasz do obserwacji? :*
    storyhoa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ! Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ♥♥♥
    czekam na next ;**

    fajny gif Fabiana ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana na moim blogu:
    tda-patrome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń