wtorek, 9 lipca 2013

1 ,,Jeśli to jest twój tekst na podryw to daruj sobie"

Patricia
Jechałam taxówką w stronę mojej nowej szkoły.Dochodziła godzina 10 rano.Mimo , że jestem spostrzegana jako twarda dziewczyna to bardzo się bałam.Podjechaliśmy na parking,wysiadłam i wziełam bagaż.Mam mieszkać w Domu Anubisa.Udałam się w kierunku akademików.
Zatrzymałam się przy domu z napisem Anubis.Chciałam nacisnąć klamkę i wejść a ku mojemu zdziwieniu drzwi same się otworzyły.Niepewnie weszłam do środka.Dom był przepiękny!Wystrój przewyższały rzeczy z wizerunkami Bogów np schody w kształcie Oka Horusa.
-Dzieńdobry-powiedziałam niepewnie.Po chwili z jednej części domu wyszła niewysoka kobieta w czarnych włosach.
-O ty musisz być Patricia.Jestem Trudy-powiedziała i podała mi rękę-Witaj w Domu Anubisa!Jestem twoją opiekunką.Chodz ze mną do salonu.Jesteś pierwsza.Poczekasz na resztę-zgodziłam się ale nie uśmiechało mi się poznawać nowy ludzi.Przecież i tak będę tu tylko sama jak zawszę.Usiadłam na kanapie i wziełam sobie ciastko.Po jakiś 15 minutach usłyszałam czyjś krzyk z Holu
-Ciastka!!!!
-Trudy jesteśmy
-O już są chodz gwiazdko poznacie się-powiedziała Trudy i zaprowadziła mnie do Holu.-Gwiazdki to Patricia.Nowa uczennica-powiedziała Trudy.Wszyscy spojrzeli na mnie
-Hey-powiedziałam
-Część-Podeszła do mnie jakaś blądynka-Jestem Amber.To Alfie-powiedziała i wskazała na ciemnoskórego chłopa trzymającego w dłoni talerz z ciastkami.-To są Joy , Mara i Jerome.
-Patricia będzie miała pokój z Amber i Niną-powiedziała Trudy i odeszła.
Poszliśmy wszyscy do salonu.Reszta mieszkańców zaczeła kosztować ciastek Trudy.Miałam ochotę iść do pokoju ale wszyscy wydawali się mili.Może w końcu znajdę przyjaciół?Usłyszałam trzask zamykanych dzrzwi i do salonu weszli jakaś brunetka której Amber od razu rzuciła się na szyje.Blądyn który cały czas patrzył się na mnie.Nie mogłam tego znieść więc spóściłam wzrok
-Ja cię już chyba gdzieś wydziałem.-powiedział do mnie.Byłam zdziwiona
-To możliwe.Gdzie mieszkasz?-zapytałam
-Nie to nie to.Jesteś dziewczyną z moich snów-Wow to chłopak umie zrobić dobre pierwsze wrażenie
-Jeśli to jest twój tekst na podryw do daruj sobię
-Eddie przestań-powiedziała Amber i się do niego przytuliła-To Patricia nowa
-Patricia?-usłyszałam znajomy głos.Odwróciłam się.
-Fabian?Fabian Rutter?-zapytałam.Chłopak uśmiechną się i mnie przytulił.Wszyscy patrzyli się na nas dziwnie.
-Patricie poznałem na obozie Muzycznym-powiedział Fabian.Tak to były chyba moje najlepsze wakacje.Na tym obozie poznałam Fabiana i był tam moim jedynym przyjacielem-To jest Nina-wskazał na brunetkę która weszła z nim i Eddiem do domu-Moja dziewczyna-No no Fabian zawszę był nieśmiały a tu znalazł dziewczynę
-Hey-podałam jej rękę
-Hey.Amber mówiła , że będziemy miały razem pokój.Chodz zaprowadzę Cię-Wyszłam z Niną i Amber z salonu wziełam moją walizkę i udałam się za nowymi współlokatorkami.Pokój był bardzo ładnie urządzony.Obok każdego łóżka znajdowała się szafa i biurko.Położyłam swoją walizkę na moim łóżku i zaczęłam się rozpakowywać.
-To poznałaś już Victora?-zapytała Niną
-Nie-odpowiedziałam-Jest tu dozorcą?
-Tak.Dziś usłyszysz jak upuszcza szpilkę-powiedziała Amber
-Szpilkę?
-Tak o 22 się przekonasz-powiedziała Nina.
Reszta Dnia minęła nam na poznawaniu się.Gdy wybiła 22 usłyszałam dziwny tekst Victora.
-Właśnie wybiła 10 macie dokładnie 5 minut potem chcę usłyszeć jak upada ta szpilka.-Dziewczyny powiedziała , że nie można teraz wychodzić z pokoi.Umyłam się i położyłam spać.
Byłam w domu Anubisa w holu.Po schodach schodziła jakaś mała dziewczynka
-Jesteś potomkinią Izydy.Musisz im pomóc.Wielkie zło się budzi.Powstrzymaj je-powiedziała je.Nie wiem czemu ale z moich oczu zaczęły wylewać się łzy gdy chciałam je otrzeć ręką zauwarzyłam coś dziwnego były złote!-Obudziłam się z krzykiem i zapaliłam lampkę.Niny i Amber nie było w pokoju.Po cichu wyszłam sprawdzając zegarek.Dokładnie 5 minut po północy.Wyszłam na schody,jednak nie zeszłam po nich usłyszałam czyjąś rozmowę.
Z kuchni wyszedł Victor i Pan Sweet dyrektor naszej szkoły.
-Mówię ci Eryku wskazówki od mojego Ojca prowadzą do Starego Gabinetu Frobishera-powiedział Victor.-Musimy znaleźć przepis na eliksir.Mamy Ostatnie łzy złota.-Co?Przecież we śnie ja miałam takie łzy.Victor otworzył drzwi do piwnicy i obaj znikneli za nimi.Po chwili z kuchni wyszli Nina, Amber,Eddie,Fabian i Alfie.Co? Oni pracują z tymi dziwakami?Coś się tu dzieję a ja muszę się dowiedzieć co.
-------------------------------------------------------------
Kochani jestem bardzo szczęśliwa.Pod ostatnią notką pojawiło się 21 komentarzy!!!!Jestem pewna , że i pod tą będziecie komentować.Liczę na co najmniej 15 komci
Podstronki Bohaterowie i Rozmowa z postacią uległy zmianie.Zachęcam do zaglądania.
Następną część postaram się dodać jak najszybciej

Bella Martin

19 komentarzy:

  1. Super czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Dodaj szybko kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie.
    Pat w Sibunie będzie! Oby w następnym rozdziale!
    Eddie już podryw! Dawaj więcej ich scen i Peddie! <3

    Czekam na next! Dodaj jak najszybciej!
    Zapraszam również do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnyyy, chcę już peddie.
    mam nadzieję że Pat dołączy do sibuny szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie wciągnęło! Rozdział genialny. To dopiero pierwszy, więc nie mam co za wiele pisać, ale jak zapowiada się świetnie. Masz przyjemny styl pisania. Dodawaj szybko kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh Patricia w ogóle nie podobna do tej serialowej Pat, lecz coś w tych twoich rozdziałach jest. A już wiem. Może to, że masz tak wielki talent i piszesz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ! <33 Czekam na nexta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham *_*/Gaduła

    OdpowiedzUsuń
  9. Acocieto....9 lipca 2013 14:35

    genialny ♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu nie czytałam nic lepszego

    OdpowiedzUsuń
  11. Epilog końcowy zapraszam :)
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/epilog-by-nathalia-patrycja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  12. BOSSSKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prolog, nowej historii. Zapraszam^^
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-prolog-przypadkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, świetny blog. Ciekawy, czekam na następne.
    Zapraszam też do siebie ;)
    http://hoa-new-story.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. super eddie od razu podrywa ha ha masz super bloga uwielbiam go kiedy next

    OdpowiedzUsuń