poniedziałek, 29 lipca 2013

8 ,,Pat wyluzuj"

Patricia
Szłam za światłem skierowanym przez wisior.Doszłam do jakiegoś pomnika przedstawiającego faraona były pod nim wyryte litery FS.
Eddie
Pobiegłem za Pat.Nie mogła daleko uciec o tych kulach.Znalazłem ją obok jakiegoś dziwnego pomnika
-Tu jesteś-powiedziałem
-Przepraszam za moje zachowanie.Ja....chodzi o to , że się jeszcze nigdy nie zakochałam.-Uśmiechnołem się i podszedłem do niej.Pat też się uśmiechneła
-Zostaniesz moją dziewczyną?-zapytałem
-Tak-odpowiedziała bez wahania.Pocałowałem ją.
-A tak wogóle to dlaczego tu...-nie dokończyłem zobaczyłem litery FS
-Frobisher-Smithe?-zapytała
-Przyjdziemy tu z resztą Sibuny-powiedziałem wziąłem Pat pod rękę i poszliśmy do Domu Anubisa.
Amber
Dobrze , że Eddie pobiegł za Pat.Strasznie się o nią bałam.Oprócz Peddie siedzieliśmy wszyscy w salonie nagle drzwi się otworzyły i staneła w nich jakaś dziewczyna
-Część jestem K.T Rush i jestem nowa-napewno przyjechała na miejsce Niny.Podeszłam do niej i przedstawiłam jej wszystkich
-Brakuje tylko Eddiego i Patrici ale zaraz powinni wrócić-i jak na moje zawołanie do salonu weszła moja kochana parka-O o wilku mowa-powiedziałam
-Chyba raczej o wilkach-poprawił mnie Jerome za co dostał ostrego kopniaka od Joy.Właśnie skoro mowa o nich to czy czasem te 2 osoby nie moją sie ku sobie.Będę musiała o tym porozmawiać z Joy.Biedna Mara.
-Kochani to K.T i jest tu nowa.K.T to Eddie i Patricia-powiedziałam uradowana.K.T zaczeła patrzeć maślanymi oczkami na Eddiego.Wiedziałam już jedno ani Pat ani ja nie będziemy dobrymi przyjaciółkami.Pat patrzyła na nią groźnie.
-Emmn to jak jesteście razem?-zapytałam przerywając K.T którą zdziwiły moje słowa.
-Tak-odpowiedział Eddie i złapał za rękę Paty.
-Hura-krzyknełam i przytuliłam naszą nową parkę
Patricia
Ta nowa już zaczyna mnie wkurzać.Ledwo jestem z Eddiem a już jakaś nowa się na niego gapi.Tak samo było przy kolacj.
-Ej ty nowa z kąd pochodzisz?-zapytałam aby już przestała się lampić na mojego chłopaka
-Z Hiszpani-odpowiedziała-Jestem tu na stypendium
-A tak a mogłabyś przestać się lampić na mojego chłopaka?-zapytałam
-Patricio oco ci chodzi?-zapytała
-Pytam czy mogłabyć skierować te swoje paczadełka no nie wiem na kogoś innego.
-Słuchaj to nie fer-powiedziała
-Co jest nie fer?-wstałam dobrze , że nie siedziała daleko odemnie.Wziełam najbliższy sok podany mi przez Amber.
-Kryć się Pat się wkurzyła-krzykną Alfie a wszyscy się zasłonili.
-Pat wyluzuj-powiedział Eddie i podszedł do mnie
-Ty też chcesz żeby się na ciebie lampiła?-zapytałam
-Ona przecież nie...-nie pozwoliłam mu dokończyć K.T była już oblana.-To takie moje powitanie.U nas tak sie robi
-A ja ci pokaże jak u nas sie robi-i K.T obrzuciła mnie owsianką i wybiegła z jadalni
-Pat wyluzuj-powiedział Eddie i pobiegł za K.T
-A wież co z nami koniec-krzyknełam
-O Pat-powiedziała Amber i wraz z Fabianem pomagali mi uprzątnąć kawałki owsianki z twarzy.
-Nienawidze ich-powiedziałam wziełam kule i chciałam iść na góre.Fabian wzią mnie pod rękę z jednej strony a Ambs z drugiej.Chciało mi się płakać jednak wiedziałam , że mam oddanych przyjaciół którzy zawsze mi pomogą.
----------------------------------------------------------------------
Hey już wróciłam

Choroba przeszła więc już jestem...

Więc tak było Peddie i nie ma heh ale spokojnie będą razem.
Teraz biorę się za nowy szablon ten mi się już znudził
Także szabloniarnia została znów otwarta także zapraszam serdecznie
Next za 15 komci

Bella Martin

15 komentarzy:

  1. super ♥♥♥♥
    woow byli razem przez jakieś 10 minut lub 20 można powiedzieć ;)
    mam nadzieję, że się pogodzą ;)
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuupeer ^^

    Nowy odcinek:
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/07/stracone-marzenia-odcinek-6-marzenie-w.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie. Cuudne opowiadanie. Głupia KT !

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski! Tylko nie potrzebna ta KT!<33 Sorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    A KT to już nie lubię!
    Dodaj szybko next!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha no długo to oni razem nie byli xd; p świetnee ,3 czekamy na kolejne opowiadanie ! xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Ale oni długo byli parą. Czy to nie jest jakiś rekord w domu Anubisa? Przyjechała K.T to teraz się zacznie ;-; Coś czuję, że Peddie, szybko przy niej nie powstanie. Mam nadzieję, że się mylę.
    No nic, czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;) Czekam na nastepny :P dodawaj szybko

    w wolnych chwilach zapraszam do mnie:
    http://lovelovelas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super tez nie lubię kt

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny świetny rozdział
    No długo to oni z sobą nie byli :D
    Zapraszam do mnie http://scenariuszesibuna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny
    trochę cię nie było ale tym nadrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na następny :)
    Obserwujemy ?
    http://chachisummer.blogspot.com/
    Daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ten scenariusz jest THE BEST. głupia K.T nienawidzę jej i nigdy nie polubię . a co do peddie to długo byli razem mam nadzieje że się pogodzą a ta nie powiem jaka K.T przestanie podrywadź eddiego czekam na next proszę daj już następny plisss bardzo proszę błagam plisss

    OdpowiedzUsuń
  14. super zgadzam się co do K.T że jest głupia kiedy next dawaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  15. ten scenariusz jest mega zasrana K.T GAPI SIĘ NA EDDIEGO "paczydełkami " jak to nazwała paty
    musi być peddie forever kiedy next

    OdpowiedzUsuń