wtorek, 2 lipca 2013

16,,Energia Sary dała jej siłę życia" WIELKI FINAŁ+ 4 Nominacje





Patricia
Przyjechaliśmy pod Dom Anubisa , weszliśmy do środka od razu wszyscy mieszkańcy do nas podbiegli.
-Pat jak się czujesz?-zapytała Joy-Bardzo się o ciebie bałam
-Wszystko jest już ok-odpowiedziałam.Nigdzie nie było K.T i Alfiego.Boże Alfie a co jeśli K.T zamieniła go w jednego ze sługów...Fabian podszedł do mnie i mnie przytulił.
-Przepraszam.Byłem głupkiem-powiedział
-Spoko Eddie już mi wszystko wytłumaczył-odpowiedziałam a Eddie obją mnie ramieniem.Udaliśmy się do pokoju Fabiana i Eddiego na zebranie
-Gdzie Alfie?-zapytałam
-Nie mam pojęcia po waszym wyjeździe gdzieś znikną
-O nie-powiedziałam a wszyscy popatrzyli się na mnie dziwnymi minami.Opowiedziałam im wszystko co dowiedziałam się od babci.
-Babcia odwiedziła cię we śnie?-zapytał Din
-Tak.Powiedziała też , że ukryła moje dane i dlatego Sweet nie mógł mnie znaleźć.
-Pan Sweet też jest jednym z nich dziś w szkole bardzo źle się zachowywał
-O nie więc Hapi ma już 6 sługów.Trzeba działać szybko-powiedział Eddie
-Musimy znaleźć Koronę Horusa-powiedziałam
-Ok Sibuna?-zapytał Eddie
-Sibuna
Był jeden problem Aurelia.Fabian załatwił jej transport do Domu Anubisa.Dziwi mnie , że tak mała dziewczynka zrozumiała wszystko o co w tym chodzi.Mam się nią zająć a reszta ma znaleźć Koronę Horusa.Moim zadaniem było jeszczę powiedzenie o wszystkim Joy i Jeromowi oni także są potomkami.Byli w salonie weszłam i powiedziałam im o wszystkim także o planie.Joy ma mi pomóc przy Aureli.Niestety gdy podjechała taxówka z Aurelią.Przybiegli Alfie i K.T.
-Joy biegnij z Aurelią ja się nimi zajmę-powiedziałam a moja przyjaciółka i Aureli pobiegły do domu anubisa.Alfie złapał mnie i czymś walną a ja straciłam przytomność
Joy
Czym prędzej pobiegłam z Aurelią do domu.Otworzyłam piwnicę i weszłam tam gdzie była reszta.
-Fabian-krzykneła Aurelia i pobiegła do brata-Patricie porwali
-Co?-zapytał Eddie
-Alfie i K.T-odpowiedziałam
-Musimy szybko znaleźć Koronę-powiedział Din
-Już wiem-krzykneła Willow-Mamy te medaliony od rodziców prawda?-powiedziała i pokazała medialon z księżycem.Miałam identyczny tylko z sercem wyjełam go.
-Ja też mam podobny-powiedział Jerome i wyją medalion z czterolistną konieczyną.Nagle Dom zaczą się trząść i otworzyła się pułka z której wydobyła się korona ozdobiona w przyepiękne klejnoty.Eddie złapał koronę i wybiegł z Domu prosto do stróżówki.Pobiegliśmy za nim.Przy budynku stał Ojciec Fabiana a za nim K.T , Ojciec Pat,Alfie , Victor,Pan Sweet i Pat
-Spóźniliście się.Już zaraz wielki Hapi powstanie-powiedział Ojciec Fabiana
-Tato!Co ty robisz?-zapytał Fabian
-Widzisz synu gdy zorientowałem się , że Aurelia ma wielką moc nie mogłem zaprzepaścić okazji do wiecznego życia-odpowiedział
-Nie wyjdzie ci to mamy Koronę Horusa-powiedział Eddie
-Tak ale 2 potomków są po mojej stronie.Patricio Alfie-podeszli bliżej
Willow
Gdy Pat podeszła bliżej ojca Fabsa zobaczyłam , że uśmiecha się do mnie porozumiewawczo.Wiedziałam o co chodzi nie była jedną z nich Alfie też.Złapałam Aurelie za rękę
-Idziemy -powiedziałam do Joy i Jeroma
-I tak nie wygracie.Patricio Alfie na nich-Pat i Alfie nawet sie nie poruszyli-Mówiłem na nich.-Alfie z niesamowitą szybkością złapał Ojca Frobishera a Pat nie wiadomo jak pojawiła się obok nas
-Gotowi?-zapytała i wyjeła swój medalion z wizyrunkiem Faraona.Victor Sweet i K.T chcieli iść i pomóc tacie Fabiana ale Eddie i Fabian ich zatrzymali.Ustawiliśmy się w kółku a Aurelia w środku.Czułam się dziwnie tak dobrze nagle ziemia zaczeła się trząść
-Aurelia zemdlała-krzykneła Joy
-Nie-krzykną ojciec Fabiana i podbiegł z Fabsem do córki.Najwyraźniej już nie był pod władaniem Hapi
Pat
Po oddaniu mocy poczułam się dziwnie i upadłam na ziemię
-Paty-krzykną Eddie i podbiegł do mnie
-Nic ci nie jest?-zapytał Din
-Nie wszystko ok-odpowiedziałam a Eddie mnie przytulił.
pomógł mi wstać i podeszliśmy do Aureli
-Energia Sary dała jej siłe życia-powiedział mój Ojciec który staną obok nas
-Nic już nie można zrobić?-zapytałam zalana łzami
-Spokojnie straciła moc Sary ale nie swoją-odpowiedział tata a Aurelia zaczeła się budzić
-Aurelia-krzykną Fabian i ją przytulił
-Dzieci wybaczcie mi!Nie wiedziałem co robię-powiedział ojciec fabiana
-Spokojnie tato byłeś pod władaniem Hapi-odpowiedział Fabian
-Mi także wybaczcie-powiedział mój ojciec
-O tato-powiedziałam i się do niego przytuliłam to samo zrobił Din
----------------------
Wróciliśmy do Domu Anubisa.Victor i Sweet pozwolili nam urządzić imprezę.Nasi Ojcowie rozmawiali z Victorem w jego gabinecie a my bawiliśmy się
K.T
Było mi strasznie głupio.Patricia powiedziała mi jak się zachowywałam.Oczywiście przeprosiłam wszystkich ale i tak wstydzę się wyjść z pokoju.Jeszczę z tego wszystkiego Fabian ze mną zerwał.Usłyszałam pukanie
-Prosze-powiedziałam a w dzwiach ukazał się Fabian
-Czemu nie zeszłaś?Jest super zabawa-usiadł obok mnie
-Nie mam ochoty-odpowiedziałam
-Jeśli chodzi no wież o to co się stało
-Fabian ja naprawdę cię przepraszam....-nie dokończyłam ponieważ Fabes mnie pocałował
--------------------
Willow
Siedziałam z Pat i Eddie przy stoliku
-Jak to dobrze , że to już koniec-powiedziała Pat a Eddie złapał ją tali i całował
-Ja też tu jestem-powiedziałam a zaraz obok mnie pojawił się Alfie
-Willow możemy porozmawiać?
-Tak
-Bądzmy przyjaciółmi-powiedział i podał mi rękę.Do oczy napłynełi mi łzy ale powstrzymałam je i uścisnełam rękę Alfiego
-Przyjacele-odpowiedziałam a Alfie odszedł do jakiś dziewczyn z domu Izydy
-Nie przejmuj się-powiedziała Pat i mnie przytuliła
-Nie przejmuje.Idę po picie-powiedziałam i udałam się stronę kuchni.
-Hey co ty sama?-zapytał Din
-Wież jakoś tak wyszło
-Hmm zatańczymy?-zapytał
-Pewnie odpowiedziałam.Chyba miłość nie jest tak przereklamowana
Pat
Było mi szkoda Willow.Naprawdę myślałam , że ona i Alfie są dla siebie stworzeni.
Nagle muzyka przestała grać a Joy i Jerome staneli z mikrofonami
-Kochani wiem , że to nie żaden bal ale trzeba wybrać króla i królową.Co wy na to?-zapytała a wszyscy zaczeli klasać
-Wiec królem zostaje Eddie Miller-powiedział Jerome
-A królową Patricia Williamson-powiedziała Joy.Jerome i Joy wręczyli nam korony a my zaczeliśmy tańczyć
-Dużo się ostatnio działo-zaczą Eddie-Wież jak mocno Cie Kocham?
-Naprawdę mnie kochasz?
-Bardzo-powiedział a ja się uśmiechnełam i go pocałowałam.Wszyscy zaczeli klaskać a nasi przyjaciele przybiegli i przytulili się do nas.
Podnieśliśmy ręcę i przyłożyliśmy do oka
-Sibuna







-----------------------------------------------------------------------
Banalny ale co tu dużo pisać.Skończyłam to opowiadanie i już niedługo ukaże się tu nowe
Mam nadzieję , że się wam spodoba.

Dostałyśmy 4 nominacje.Bardzo za to dziękuje

Nominacja od Wyraźnie Innej

Pytania

1.Jakie imię ci się najbardziej podoba?
Cóż najbardziej podoba mi się imię Monika nie wiem dlaczego
2.Ulubiona para z tda?
Peddie <3 p="">3.Ulubiony film
Intruz
4.Co robisz w wolnym czasie
Piszę opowiadania i słucham muzyki a gdy mam ochotę bawię się grafiką
5.Gdybyś miała możliwość zwiedzania jakiegoś państwa jakie państwo by to było
Na pewno Wielka Brytania
6.Ulubiona piosenka
Od niedawna to piosenka z serialu Violetta Ser Mejor
7.Jakiego przedmiotu w szkole najbardziej nienawidzisz?
Zdecydowanie Matma
8.Masz rodzeństwo?
Tak młodszego brata
9.Ulubiona pora roku?
Lato
10.Ulubiona postać z serialu,który najbardziej lubisz?
Patricia Williamson, Tajemnice Domu Anubisa
11.Ulubiony napój
Frugo

Pytania od AnubisOsirion

1.Masz jakieś zwierze?Jeśli tak to jakie?
Mieszkam na wsi więc mam dużo zwierząt ale w domu trzymam kotki
2.Bez czego nie możesz się obejść?
Bez telefonu
3.Jakiej muzyki słuchasz
Różnej
4.Ulubiony serial/film
Serial Tajemnice Domu Anubisa , film Intruz
5.Masz wybór: wygrać milion lub uratować najlepszego przyjaciela. Co wybierzesz.?
Oczywiście uratować najlepszego przyjaciela.Przyjaźń jest najważniejsza
6.Dokończ zdanie.Najbardziej nie lubię.....
Matmy.......:(
7.Dokończ zdanie.Kocham......
Moją rodzinę
8.Masz rodzeństwo
Tak
9.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki i pisać opowiadania
10.Najczęściej odwiedzana strona internetowa
Facebook
11.Ulubiony aktor/aktorka
aktor Burkely Duffield aktorka Jade Ramsey

Pytania od Amber Milington

1.Ulubiony film
Intruz
2.Ulubione zwierze?
Kot
3.Czego nienawidzisz?
Ludzi którzy kłamią i przyrzekają ci patrząc w oczy , że mówią prawdę
4.Masz rodzeństwo
Tak
5.Czym się interesujesz?
Muzyką,grafiką
6.Lody czy chipsy
Nie wiem chyba lody
7.Wolisz warzywa czy owoce
Owoce<3 p="">8.Lubisz się uczyć?
Zależy jakiego przedmiotu
9.Ulubiony kwiat
Róża
10.Facebook czy nk
Facebook
11.Ulubiona strona
Facebook ,Youtube

Nominacja od Stevie

1.Twoje Hobby?
Śpiewanie , granie na gitarze , pisanie opowiadań
2.Ulubiona książka
Igrzyska Śmierci
3.Średnia na koniec roku 2012/2013
4,3
4.Ulubiona para tda?
Peddie <3 p="">5.Ulubiona piosenka
Serial Violetta-Ser Mejor
6.Jeśli mieszkasz w Polsce to w jakim województwie?Jeśli za granicą to w jakim kraju?
Mieszkam w Polsce w Województwie Lubelskim
7.Gdzie jedziesz na wakacje?
Większy czas wakacji spędzę w domu w między czasie pojadę do moich kuzynów
8.Podoba ci się 3 sezon tda?I nowe pary?
3 sezon bardzo mi się podoba.Nowe pary także może z wyjątkiem Mabian
9.Ile masz lat?
13
10.Masz zwierzę?Jeśli tak to jakie?
Mieszkam na wsi więc mam dużo zwierząt ale w domu trzymam kotki
11.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać Opowiadania słuchać muzyki

Ok a teraz pytania odemnie

1.Twoje imię
2.Świadectwo z paskiem czy bez?
3.Gdzie spędzisz wakacje?
4.Ulubiony film?
5.Rzecz która jest najbliżej Ciebie?
6.Ile masz lat?
7.Kto bardziej pasuje do Jeroma?Joy czy Mara?
8.Do której klasy teraz idziesz?
9.Twoje marzenie?
10.Kim chcesz być w przyszłości?
11.Baton czy czekolada?



Versatile Blogger Awards


Nominowany powinien:
podziękować nominującemu blogowi.
pokazać nagrodę na swoim blogu.
ujawnić 7 faktów dotyczących siebie.
nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
poinformować o tym fakcie autorów



Fakty o mnie
1.Nie nawidzę W-F
2.Lubię Mangę i Anime
3.Szybko się zniechęcam i poddaje
4.Nigdy na koniec nie miałam 2
5.Lubię kupować artykuły szkolne
6.Uwielbiam Pizze
7.Mam najlepszą przyjaciółke

Blogi które nominuje


Bardzo dziękuje za nominację.Postarał się zmienić wygląd bloga i dodać nowych bohaterów jak i umieścić opisy.Także zakładka Porozmawiaj z postacią ulegnie zmianie.Kocham Was


Bella Martin

6 komentarzy:

  1. Swietne opowiadanie ! *.*
    Dzieki za nominacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super przeczytaj intruza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intruza już czytałam ale bardziej podobał mi się film

      Usuń
    2. ja filmu nie oglądam filmu a książka jest super

      Usuń
  3. Super!Mam nadzieję,że szybko dodasz nową historię na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Acocieto....2 lipca 2013 06:19

    super <3
    szkoda ze już skończyłaś pisać ;(
    mam nadzieję, że zaczniesz pisac od nowo z nową historią ;)

    OdpowiedzUsuń