środa, 2 stycznia 2013

scenariusz 11


Noc sen Patrici
Sara-Witaj
P-Sara?
S-Gratuluje ci odkryłaś swoją moc
P-Więc to prawda o Ninie i Kt?
S-Tak 
P-Wie pani gdzie jest ukryty Kielich?
S-Tak dlatego tu jestem.Kielich jest ukryty w Bibliotece moich rodziców.
P-Ale gdzie
S-Wybacz nie starczy mi sił nie starczy..(znika)
P-(budzi się)

Rano salon śniadanie jest Sibuna
F-W Bibliotece to ciekawe 
A-Ja myślałam , że na strychu
F-Pójdziemy dziś na długiej przerwie przez tunele.Eddie weź lepiej Oko Horusa
E-Cały czas mam go przy sobie

Szkoła sala teatralna
P/A/K-(rozmawiają)
Wi-Hey dziewczyny co tam?(siada)
K-Wszystko Ok
A-(wstaje)
Wi-Powiedziałam coś nie tak?
A-Słuchaj nie udawaj , że jesteś taka milutka wiem , że chcesz mi odebrać Alfiego ale to się tobie nie uda.(wychodzi)
P-(biegnie za nią)
Wi-To oni nie zerwali?Jerome mi powiedział , że tak
K-No i wszystko jasne dobrze ci radze nie słuchaj nigdy Jeroma
Wi-Wież może zamienimy się pokojami ja pójde do Joy i Mary a ty do Patrici i Amber
K-OK

Długa przerwa Sibuna schodzi do tuneli.
K-Zastanawiało mnie do czego jest to przejście
Al-To teraz już wież
Si-(wchodzi do biblioteki)
A-No i gdzie szukać?
F-Klucz do maski był ukryty tu hmmm może no tak....
K-(szeptem do Patrici i Eddiego) Czy on tak zawsze głośno myśli?
E-Oj tak
F-No tak (odsówa szafke na górze biblioteki jest oko Horusa)
E-(przykłada wisior) Jest!(bierze kielich)
K-Wow jest śliczny
Al-(słyszy myśl Amber)
* | Będe pisać ten znak jak będą czyjeś myśli*
A=|Dlaczego ta Willow chce mi zabrać Alfiego|
Al-Amber czy ty właśnie powiedziałaś , że Willow chce mi cię odebrać?
A-Nie ja tak...pomyślałam 
E-Słyszysz nasze myśli?
Al-No tak
E-To o czym teraz myśle?
Al-Chcesz zaprosić Trixe na randke
P-Co?
E-Dobra on słyszy myśli
A-Dobra to może mi już pójdziemy jeszcze 15 minut przerwy
F-Wezme Kielich i w nocy pójdzimy go położyć na strych
Zostaje Peddie
E-To ten no pójdziesz ze mną na randke?
P-Dobra ale obiecaj mi jedno
E-Co tylko chcesz
P-Tylko nie idzmy Do restauracji
E-Idziemy do Kina
P-Ok
E-(Całuje ją)

DA Sałon Kt
F-(wchodzi) Hey słyszałaś , ze Eddie i Patricia idą do kina
K-Tak Pat mi mówiła
F-Robisz coś dziś wieczorem bo mam wolny pokój i pomyślałem , że może pouczylibyśmy się razem?
K-Ok to do 17 (całuje go w policzek, wychodzi)
F-(uśmiecha się)
A-(Wychodzi z kuchni) Co ty najlepszego robisz?
F-O co ci chodzi?
A-Zapomniałeś już o Ninie?
F-My tylko będziemy się uczyć.Po za tym Niny nie ma 
A-Jak możesz o niej zapomnieć!!!!(wybiega)
F-Amber !!
------------------------------------------------------------------------------------------
Pewnie mnie zabijecie za Fabiana i Kt ale tak mi pasowało.Heh już jutro premiera 3 sezonu i moje urodziny już jutro kończe 13 lat.Heh ale mam zbierzność 3 rodziłam się 3 stycznia mam 3 numer w dzienniku kończe 13 lat jest 2013 rok heh.Mam dla was informacje wiem już kiedy Eddie będzie oficjalnym liderem Sibuny będzie to odcinek ,,House of Unity" Premiera będzie prawdopodobnie 31 stycznia.

Do jutra

Bella <3

6 komentarzy:

  1. Scenariusz BOSKI!!!Nie zabije cię ale Fabian ma nie zapominać o Ninie!!!Fajna zbieżność liter ja urodziłam się 8 grudnia.Moja mam się śmieje że urodziłam się w grudniu po południu
    PS.Masz gg to popiszemy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ale za to mam Facebooka podaj mi swojego to także popiszemy.

      Usuń
    2. ok super!!http://www.facebook.com/profile.php?id=100002719372601 mój profil!!!!

      Usuń
  2. daj zeby nina przyjechała prosze bedzie ciekawie


    a co do scenariusza to boskii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no cóż może przyjedzie i namiesza coś między Kt a Fabianem zobaczymy

      Usuń
  3. A ja się cieszę, że K..T. "jest" z Fabianem, bo nigdy nie przepadałam za Niną, a teraz K.T. przynajmniej odwali się od Peddie. :)
    Mam dużo informacji na temat 4 sezonu. Jak ktoś chce pogadać to niech pisze na:

    anubisek00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń