czwartek, 10 stycznia 2013

3 Kartka z Pamiętnika Patrici+Sneak Peak+Gify

Hey kochani.Bardzo przepraszam za moją nieobecność ale jutro mam w szkole występ dla rodziców i miałam codziennie próby.

Mam dla was 3 kartkę z pamiętnika Patrici oto ona:



Drogi Pamiętniku!

  Następnego dnia rano poszłam do pokoju Eddiego.Gdy go tworzyłam zobaczyłam tam Kt Fabiana no i oczywiście Eddiego.
-Mam już dosyć.Wiem , że coś jest nie tak.Fabian jeśli to ma jakiś związek z zagadkami to i ze mną!-powiedziałam
-Okej masz racje.-powiedział Fabian-Przepraszam
-Dobra Fabian powiedz mi dlaczego ona ma o tym wiedzieć to nasza sprawa?-Zapytała KT
-Patricia już od 2 lat wie co się w tym domu dzieje tak samo jak Amber Alfie Joy no i Jerome.Przez 2 lata rozwiązywaliśmy zagadki jesteśmy Sibuną-Fabian pokazał gest ręką
-Si co?-zapytała ponownie KT
-Anubis w spak-odpowiedziałam-=Amber wymyśliła.Więc o co chodzi?
-Pierwszego dnia tego semestru widziałem Kt i jej dziadka jak dował jej ten klucz-Pokazał mi go-Potem zobaczyliśmy z Kt , że pani Denby ma taki sam tylko , że ze słońcem.Śledziliśmy ją i dotarliśmy do grobu Roberta i Louisy FS obok grobu było przejście do tajemnej komnaty.Fabian usłyszał naszą rozmowe o tym miejscu więc nam pomaga-Odpowiedział Eddie
-Dobra wchodze w to.-powiedziałam-Ale jako Sibuna! (pokazałam gest Ręką)
-Sibuna-powiedział Fabian i wykonał gest ręką
-Okej Sibuna-Eddie i Kt również wykonali gest ręką.
Potem poszliśmy na lekcje w sali teatralnej siedziałam z Eddiem na kanapie.Zauważyłam , że Amber chodzi jakaś smutna spytałam oco chodzi okazało się , że Amber dostała się do szkoły mody i musi opóścić Dom Anubisa.Willow ma przyjść na jej miejsce.Mara wpadła na pomysł żeby zrobić przyjęcie pożegnalne dla Amber.Potem Ja i Fabian zaprowadziliśmy Kt i Eddiego do Gabinetu Roberta a potem do tuneli bardzo byli zdziwieni.Niestety jest pewien problem.Gdy Nina odłożyła prawdziwą maske  na miejsce gra w Senet znów się uruchomiła i musimy ją przejść jeszcze raz.Jutro mamy powiedzieć o wszystkim Joy i Alfiemu
                                                
Patricia XX


------------------------------------------
Wiem , że taka sobie ale jak pisałam powyżej nie miałam czasu.Dziś premiera 3 i 4 odcinka.Na youtube pojawił się kolejny Sneak Peak
Już jutro będzie można go zobaczyć

Tak jak obiecałam scenariusz napisze dopiero wtedy gdy będzię 10 komci.
EDIT: Znalazłam nowe promo i enting którego jeszcze nie widziałam 
Ma teraz dla was troch gifów
 
 
 
 

Okej może wystarczy.Do do jutra

Bella >3

4 komentarze: