sobota, 26 stycznia 2013

Scenariusz 1+HoA 20

Hey Misie!

Postanowiłam pisać scenariusze od nowa.Zaczynają się one kiedy kończy się 8 odcinek 3 sezonu


MD-(wchodzi) Amber!
A-...
MD-Co ty tu robisz?Idziemy już
A/MD-(wyszły)
przed szkołą Patricia Alfie i Fabian wychodzą ze szkoły spotykają Mr Denby i Amber
Al-Amber
MD-Amber zaraz do was przyjdzie.Idziemy Amber
Re-(poszli za nimi)
E/K-(rozmawiają na korytarzy widzą Mr Denby i Sibune)
A/MD-(wchodzą do gabinetu Sweeta)
K-(mówi do Eddiego)Ona ją chyba tam znalazła
E-(podchodzi do Sibuny)Gdzie ją znaleźliście?
F-Wyszliśmy ze szkoły  szła z Denby
K-Ona ją pewnie znalazła w domu
P-Dobra powiedzcie w końcu co o niej wiecie
E/K-(patrzą na siebie)
Al-No to chyba czas przyjąć 2 nowych członków do Sibuny
P/F-(patrzą na niego)
Al-No co?
K-Co to Sibuna?
P-Anubis w spak/Pomysł Amber
E-Okej (opowiada wszystko)
Al-Czyli miałem racje z nowymi członkami)
F-Poprawka  miałeś racje z nową członkinią i nowym liderem(patrzy na Eddiego)
E-Chcecie abym został liderem Sibuny
F-Właśnie to powiedziałem
E-Mogę spróbować
F-Dziś o północy spotkajmy się na strychu
A-(wychodzi z gabinetu Sweeta)
P-I co?
A-Wybaczcie mi.Ja....powiedziałam o branzoletce i dałam ją Victorowi
E-Czekaj co zrobiłaś?
F-Amber jak mogłaś?
P-Zdradziłaś nas!
A-A co wy byście zrobili zamknięci w jakimś pomieszczeniu z zombie w jakimś robocie.Mam już tego dość.(wybiega ze szkoły)
P-Idz za nią(mówi do Alfiego)
Al-(biegnie za Amber)
F-Pamiętajcie dziś o północy na strychu

Noc za 10 min północ Patricia wychodzi z pokoju i idzie do Amber
P-(wchodzi)Amber śpisz?
A-Nie!Patricio ja nie dam rady
P-Dlaczego?
A-Ja nie chce być w Sibunie.Podjełam decyzje wyjerzdzam do szkoły mody.


hol Fabian Alfie i Eddie spotykają się przed schodami
F-No to idziemy

Przed wejściem na strych KT wychodzi z pokoju
F-A gdzie Patricia?
K-Nie było jej w łóżku
P-(wychodzi z pokoju Amber i Mary)
Al-Co tam robiłaś?
P-Chodzi o Amber opowiam wam na strychu.Chodzmy

Na strychu
P-(opowiada) Więc Amber odchodzi z Sibuny
F-A co z Joy?
P-Ona też
F-Eddie to jak zostaniesz naszym liderem?
E-Mogę spróbować.(próbuje zrobić znak reką)To się robi lewą czy prawą reką?
F-Prawą
E-(wykonuje znak Ręką)Sibuna
Si i K-Sibuna
Al-Trzeba was przyjąć bardziej uroczyście 
K-Czyli?
F-Kiedy dołanczaliśmy do Sibuny w lesie w specjalnym miejscy które nazwaliśmy Wypalonym drzewem wrzucaliśmy do ognia nasze ulubione rzeczy i składaliśmy przysięge.
P-Fabian zostawiłeś tu nasz album?
E-Jaki album
F-Amber prowadziła go przez 2 lata są tam zdjęcia  ze spotkań itp(wyjmuje album z pudełka podaje KT i Eddiemu)
K-To wypalone drzewo?
F-Tak.
K-To jest Nina?Jest bardzo ładna
Al-Tak
K-Eddie mówił , że jest Wybraną.Czy to prawda?
P-Tak jest potomkinią Amneris
F-To elemęty Ankh.Z nich Nina złożyła Kielich Ankh
K-Wszyscy macie podobne amulety
F-Dzięki nim możemy przejść do tuneli
K-Do tuneli?
F-Jutro wam pokażemy
E-To Jerome też jest w Sibunie?
P-Był tak jakby w tedy kiedy szukaliśmy elemętów Ankh
------------------------
No tak piszcie czy podoba się.

2 część notki to 20HoA

dzień 7 Ulubiony przedmiot
Chyba chodzi o przedmiot szkolny
Hmmm Historia z panią Valentine mi się podobała jest super

Na dziś to tyle Bella

4 komentarze:

  1. Usunęłaś mnie z bloga?!Nie mogę nic zrobić!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem o co chodzi

    Wchodzę dopiero teraz na neta bo miałam gości i tylko ja Lola i radocha jesteśmy autorkami nie wiem co się dzieje!

    OdpowiedzUsuń