środa, 23 stycznia 2013

Pomysł dotyczący mojej Sibuny+4 dzień 20 dni HoA

Hey wam!
Jak tam dzisiejszy dzień w szkole?

U mnie całkiem spoko.Nie było kartkówki z Angielskiego (99 słówek do nauczenia)

Było nas 10 na 17 

Zawiane drogi dają o sobie znać! :)

Hmm na początek

wpadłam na taki pomysł o konkretnie to chodzi o moją Sibune

Co wy na to żebym założyłam wspólnego bloga?

Wszystkie będziemy na nim pisać

Co wy na to piszcie

Każda musi powiedzieć co o tym myśli

Napiszcie mi na GG

nr: 46039064

Jeśli ktoś by jeszcze chciał dołączyć do naszej ,Sibuny" prosze śmiało pisać


Teraz czas na 4 dzień ,,20 dni HoA)

4 dzień ,, Ulubiona para"

No tak chyba nie trudno się domyśleć , że moją ulubioną parą jest Peddie
Kiedy na początku się tak nienawidzili ja już wiedziałam , że będą razem.Poprostu uwielbiam romantyzm.Mam nadzieje , że w 3 sezonie będą razem.

Opowiadanie pojawi się w piątek.

Wiecie , że dziś jest ostatni dzień kręcenia 3 sezonu HoA

Mam nadzieje , że 4 sezon będzie niedługo potwierdzony.

Pa Misie *.*

Moja Sibunko piszcie co sądzicie o pomyśle.

Na koniec troche zdjęć Peddie

peddie 2.gif
peddie 11-tile.jpg

11 komentarzy:

  1. Też kocham Peddie ;* Nie wiem co ja zrobię jak oni się nie zejdą w 3 sezonie ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł mi się podoba!Fajnie byłoby gdyby sibunka robiła coś razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje!

    Reszta naszej Sibunowej bandy też musi się zgodzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki pomysł.Może każdy członek naszej sibuny powie kim chciałby być w tda(np.Niną cz Patrichią)?

      Usuń
    2. Magłabyś skontaktować się z naszą Sibuną i napisać mi co o tym myślą.Bo ja właśnie uczę się do Histori i chciałabym wiedzieć czy chcą tego wspólnego bloga czy nie.Ja się wszystkim zajme z założeniem itp..

      A jeśli chodzi o twój pomysł to jestem za.Jakby co chce Patricie

      Usuń
    3. Spoko.Rezerwuję Nine.

      Usuń
  4. Powiedziałam:
    Loli
    Werce
    Ninie Marin
    Muszę poćwiczyć na instrumentach więc reszty już nie mogę.
    Sorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Werka się zgodziła

    OdpowiedzUsuń