wtorek, 15 stycznia 2013

Przepraszam...+Opowiadanie

Hey

A jednak nie uda mi się wytrzymać bez blogów.Przepraszam was za tamtą notke.Jednak zadziwiły mnie 2 komcie.Śmiać mi się chce dziękuje za no chociaż te 2 komy.Mam dla was następne opowiadanie


Drogi Pamiętniku!

Mam same złe dni ostatnio pokóciłam się z Eddiem.Wkórza mnie to , że cały czas spędza z KT.Nigdy jej nie lubiłam i nie będe.Tęsknie za Niną.Wszyscy się odemnie odwracają.Amber wyjechała do szkoły mody co prawda na okres próbny.Fabian biega wszędzie z Kt i Eddiem.Joy zaprzyjaźniła się z Willow.A ja zostałam sama.Czasem płakać mi się chce.Szłam korytarzem i zobaczyłam Eddiego przy szafkach
-Hey-powiedziałam
-Część
-Okej dobra powiedz mi co ja takiego zrobiłam.Bo ja już nie wiem.Unikasz mnie i wogóle.O co ci chodzi?
-Ja cie nie unikam tylko rozwiązujemy Senet Kt i Fabian wpadli na pomysł jak to przejść.
-Ale Kt i Fabian a ty?Co tam robisz?Ukrywasz się , żeby się ze mną nie spotykać!
-Wież może powinienem!
Łzy leciały mi strumieniami.Wybiegłam ze szkoły.Nie patrzyłam na nic.Usłyszałam krzyk Eddiego i trąbienie samochodu.Potem urwał mi się film


Eddie

Zobaczyłem ją jak płacze.Dotarło do mnie co przed chwilą powiedziałem.Wybiegła ze szkoły.Pobiegłem za nią.Zobaczyłem taxówke , która jechała wprost na Patricie.Krzyknołem.Było już za późno.Zadzwoniłem na pogotowie.Karetka dość szybko przyjechała zabrali Patricie.Chciałem jechać z nimi.Powiedzieli mi , żebym przyjechał potem.Martwie się a co jeśli już więcej jej nie zobacze?


-------------------------------------------------------------------------
Piszcie jak się podoba!
Narazie w świecie HoA nic się nie dzieje.Jak znajde coś konkretnego do wrzuce

Od niedzieli zaczełam pisać na blogu

Wypisze się z niego.Autorka ciągle edytuje moje notki.Nie dziwie się , że poprzednia odeszła

Pa pa :)

Bella

3 komentarze: