niedziela, 6 stycznia 2013

1 kartka z pamiętnika Patrici

Hey

Jak tam u was mineła niedziela.

U mnie spoko

1. sprawa na dziś

postanowiłam zacząć pisać pamiętniki Patrici

Mam jeden próbny jeśli się wam spodoba to z chęcią będe pisać dalej

oto pamiętnik


Drogi Pamiętniku!

Bardzo przepraszam , że przez wakacje wogóle nie pisałam ale miałam dużo na  głowie.Byłam w Ameryce u Eddiego i poznałam jego matke.Jest całkiem fajna.Zauważyłam , że tyle dziewczyna się wokół niego kręci , że zerwałam z nim.To była nasza wspólna decyzja.Teraz jestem znów do Domu Anubisa.Kiedy zobaczyłam Eddiego ehhh unikałam go.Potem Joy zapytała się nas o co chodzi powiedziałam jej prawde.Później kiedy Eddie chciał wyjść z salonu wpadł na nową dziewczyne KT......ma ona zająć miejsce Niny.Właśnie Nina nie przyjedzie już do nas.Znaleźliśmy z Fabianem w rzeczach Eddiego jej medalion a potem odkryłam w kompie Eddiego , że mieli letni romans.Fabian był taki zły , że chciał pobić Eddiego .Eddie mu wszysko wytłumaczył.Mam teraz inne zmartwienie pan Winkler..wrócił.Pare razy próbował już mnie dotknąć....Uciekam od niego.Boje się , że może mnie zranić.Teraz kolejna sprawa Eddie KT i Fabian dziwnie się zachowują myśle , że mają jakąś tajemnice.Musze wypytać Fabiana o co chodzi.Jeśli to się wiąże z zagadkami to i z Sibuną.Musze już kończyć Victor właśnie mówi ten swój tekst o szpilce.

                                                Patricia XX
------

I jak.Licze na co najmniej 7 komci


Mam też dla was pare zdjęć
Troche je pomieszałam.

Mam dla was 2 odcinki 3 sezonu z polskimi napisami
Teraz wiemy co takiego szukał Eddie.A ja myślałam , że szukał Oka Horusa a tu chodziło o list

Pamiętajcie o komciach

Bella

3 komentarze: