poniedziałek, 31 grudnia 2012

Scenariusz 10


Wieczór salon Eddie Patricia
E-(ustawia teleskop)
P-(przygląda mu się)
E-(patrzy się na nią)Zrobiłem coś nie tak?
P-Nie(uśmiecha się)
E-Wież brakowało mi tego ..nas i (łapie ręce Patrici) Jesteś jedyna na świecie
P-(zaskoczona) A ty jesteś kochany
E/P-(całują się)
K/F/A/Al-(Wchodzą)
E/P-(dalej się całują)
Al-Nie przeszkadzamy wam czasem?
E/P-(odrywają sie od siebie)
A-Alfie(wali go w ramię) Jej Peddie Forever(przytula Peddie)
E-To co szukamy tych konstelacji?
F-Ok Amber Alfie wy patrzycie czy nikt nie idzie
A/Al-Ok
F-(Patrzy na konstelacje) Hmm ta konstelacja mi coś przypomina
P-Pokaż(Patrzy) To przecież Kielich Ankh
K-Jaki kielich
F-Gdy Nina przyjechała właśnie jego szukaliśmy znaczy jego elemętów potem Nina go złożyła
P-Tajne Stowrzyszenie Victora też go szukało ale my byliśmy szybsi.
F-Nauczyciele myślą , że Kielich przepadł ale Nina go ukryła
P-Niestety nie wiemy gdzie
A-Vistor tu idzie
Wsz-(Rozchodzą się wpadają na Victora)
Vi-Co tu jeszcze robicie?Pragne państwu przypomnieć , że zaraz 10 i będe chciał usłyszeć jak upada szpilka więc prosze już do swoich pokoi

A/P-(Wchodzą do swojego pokoju)
W-Hey jestem Willow będziemy razem mieszkać
A-hey jestem Amber a to jest Patricia
P-Hey.Po co tu tyle kwiatów
W-Wież ja kocham kwiaty wziełam tylko moje ulubione żeby wam nie przeszkadzać reszte zostawiłam w salonie
A/P-Ok

Następny dzień śniadanie są wszyscy oprócz Willow
W-(Wchodzi)hey jestem Willow.Strasznie się ciesze , że moge was poznać.
Resz-Hey
A-Pozwól , że ci przedstawie reszte Patricie już znasz to Eddie jej chłopak To Alfie mój chłopak.To Fabian Kt Mara Jerome i Joy

Przed Domem Anubisa
K-(idzie sama na szkoły)
F-(Dogania ją) Hey
K-Hey
F-Mam pytanie Eddie mówił , że jesteś potomkinią Isis czy to prawda?
K-Dziadek mi mówił , ze jestem potęrzna i mam moc ale ja nie wieżyłam w te jego opowieści teraz wiem , że to prawda
F-Bowż przez te lata czytałem dużo o mitologi Egipskiej i w jednej z książek było napisane , że Isis była siostrą Amneris
K-I co w związku z tym?
F-Potomkinią Amberis jest Nina
P/E-(wychodzą z DA)
P-Hey co to za pogaduchy?
F-Pamiętacje Nina jest potomkinią Amneris a Kt Isis czytałem , ze Isis była siostrą Amneris
E-Co?
K-Też jestem zdziwiona
P-(łapie się za głowe)
E-Pat!
P-Nic mi nie jest
E-Znów miałaś wizje?
P-Nie to tylko zawrót głowy
E-Kt Fabian idzcie zaraz was dogonimy
K/F-Ok(odchodzą)

E-Mnie nie oszukasz miałaś wizje
P-Dobra miałam.Widziałam dwie małe dziewczynki i dwoje starszych ludzi ta kobieta to była chyba babcia Niny wzieła jedną dziewczynke a ten mężczyzna drugą 
E-Jeśli ta kobieta to babcia Niny to chyba mamy potwierdzenie przybuszczeń Fabian
P-Te wizje mnie Przerażają
E-I To mówi Patricia Williamson
P-(odchodzi)
E-No Przepraszam gaduło(podbiega do niej)
P-Niewiem czy ci wybacze
E-Oj wybaczysz (całuje ją)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj długaśny scenariusz taki mój prezent na sylwestra oraz przeprosiny tyle zamieszania z Sylwestrową nocą Bohaterów a impreza się nie odbędzie jeszcze raz was przepraszam.


Dzisiejszy scenariusz z dedykacją dla Lola166799 
Dziękuje Ci za komętowanie moich scenariuszy jesteś kochana.
I specjalnie dla Ciebie dużo Peddie

Heh a teraz na serio nastepny scenariusz za 7 komci.Tylko 3 osoby kometują mojego bloga a inne kometujecie po 60 komentarzy.Czy tak bardzo nie lubicie moich scenariuszy?

No dobra koniec wyżalania się pora na życzenia noworoczne

Dużo szampana
Dużo radości
W Nowym Roku życzenia dla Anubisowych Gości

Heh fajny wymyślałam sama

Macie może jakieś postanowienia noworoczne  ja mam wreszcie odważe się zaśpiewaś jakąś piosenke na dzień języków obcych i znajde chłopaka Heh to drugie mi się raczej nie uda

Wesołego sylwestra kochani <#

2 komentarze:

  1. Jej dużo Peddie Hura!!!
    Nie masz za co dziękować...naprawde lubie twojego bloga i scenariusze które piszesz
    Życze ci jak najbardziej udanego sylwestra!!
    Peddie!!!!Jeeee

    OdpowiedzUsuń