wtorek, 22 stycznia 2013

Liebster Blog Award+3 dzień

Hey kochane!

Wczorajsza kłótnia mnie dobiła.

Ja i dziewczyny bronimy Patrycje a ona ma nas w nosie.

Jeszcze jak napisałam , że jesteśmy Sibuną to wybuchła jeszcze wieksza wojna hmmmm mam tego dosyć!

2 sprawa to 3 dzień ,,20 dni House of Anubis"

3 dzień,,Ulubiona Scena"

Moją ulubioną sceną jest chyba ta w której Fabian i Nina pierwszy raz wchodzili do tuneli z amuletami i tak słodko złapali się za ręce.

3 sprawa to Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez bloga Pauline *.*

1.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię słuchać muzyke lub poczytać ciekawą książke

2.Czy masz swojego idola?Jeśli tak,to podaj jego imię, nazwisko i czym się zajmuje.
Nie mam idola.

3.Który ze sportów Zimowych oglądasz najchętniej?
Nie lubię sportów zimowych.

4.Który sezon HoA, jest według ciebie najlepszy?
Bardzo podobał mi się 2 , lecz zaczynający się 3 też nie jest najgorszy

5.Czy masz rodzeństwo?
Tak mam młodszego o 4 lata brata.

6.Czy masz jakiegoś zwierzaka?
Tak mam kotke o imieniu Pusia 

7.Jak myślisz, jaka by była reakcja twoich rodziców, gdyby dowiedzieli się , że nie zdajesz do następnej klasy?
Napewno by się wściekli i zabrali mi telefon.Moi rodzice moją bardzo trudne podejście do moich ocen.

8.Wolisz ferie zimowe czy wakacje letnie?
Zdecydowanie Wakacje.

9.Czy zdasz z czerwonym paskiem?
Raczej tak moje oceny są nie najgorsze ale muszę się postarać

10.Co sądzisz o atmosferze panującej obecnie na bloggerze?
Moim zdaniem nie powinnyśmy się kłócić.Jest mi bardzo przykro ja próbuje jednej pomóc to ta mnie obraża.Mam nadzieje , że wszystko się uspokoi

11.Czym się interesujesz?
Muzyka to moje 2 imię.Umiem grać na gitarze pisze własne piosenki wraz z moim rodzeństwem ciotecznym mamy zespół.


Teraz ja musze nominować 11 blogów to tak:
Teraz pytania dla was

1.Ile masz lat?
2.Jaka jest twoją ulubiona książka(napisz tytuł i w skrócie o czym jest)
3.Jak masz na Imię?
4.Ulubiona piosenka(podaj tytuł i autora)
5.Twój ulubiony film?
6.Z jakiego jesteś rocznika?
7.Masz przyjaciółke?
8.Twoja ulubiona postać TDA?
9.Ulubiony przedmiot szkolny?
10.Ulubiona pora roku?
11.Gdybyś mogła określić siebie w 2 słowach jakie to by były słowa?

Na dzisiaj to tyle 

Pa:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz