piątek, 25 stycznia 2013

20HoA+Małe podsumowanie

Hey Misie!


Jak wam mija dzionek?

Mi nie za dobrze ale nie będę was zanudzać mną

Na początek mała informacja

Narazie pracuje nad blogiem mojej sibuny LINK

Więc opowiadanie pojawi się dziś wieczorem lub jutro.

Oglądaliście może 7 i 8 odcinek 3 sezonu

Ja tak no cóż może napisze wam klika podsumowań


  • Patricia i KT zaczynają się przyjaźnić
  • Eddie dowiaduje się , że jego Ojciec pracuje z Victorem
  • Amber zostaje zamknięta w pokoju z tajemniczym gościem  

Dam wam też nowe które wam już wstawiałam ale znalazłam w lepszej jakości
Malutkie podsumowanie 

  • Eddie zostaje liderem Sibuny
  • KT zostaje członkiem Sibuny
  • Amber odda Branzoletke Victorowi
  • Amber zacznie pomagać Victorowi

No to się porobiło

Nie mogę się doczekać następnego odcinka.31 stycznia kończy mi się umowa na neta i biore nowy z t-mobile więc nie wiem czy w nastepny czwartek będzie nowa notka


teraz czas na 20HoA

dzień 6 ,,Ulubiony pocałunek"

Długo nad tym myślałam i sądze , że mój ulubiony to pierwszy pocałunek Peddie
Normalnie kocham tę parę

Pamiętajcie żeby dodawać się do obserwatorów na blogu naszej Sibunki (link wyżej)

Pa pa:)

Bella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz