środa, 30 stycznia 2013

2 scenariusz+Bohaterowie HoA+20HoA dzień 10 i 11

Hey Misie

Bardzo przepraszam za wczorajszy bark notki ale szkoła daje w kość.Mam dla was 2 scenariusz a oto on

Następny dzień rano pokój Pat Joy i KT
Jo-Hey pomożecie mi?Musze zmienić styl
K-Po co go zmieniać?
Jo-Stary wygląd mi się znudził.
K-Pat może pomożesz Joy sama ja musze coś załatwić.
P-Niech zgadne idziesz do Eddiego?
K-(wychodzi bez złowa)
Jo-Jak tam Amber?
P-Nie chce już być w Sibunie i jedzie do szkoły mody


śniadanie są wszyscy oprócz Eddiego Fabiana i KT
M-Joy twój wygląd jest świetny.Włosy są extra.
Jo-To wszystko zasługa Pat
E/F/K-(wchodzą)
T-Oooo gwiazdki gdzie byliście jedzcie bo się spóźnicie
A-Skoro są już wszyscy mam coś do ogłoszenia.(wstaje) Dostałam się do szkoły mody i zamierzam przyjąć tę propozycje.Bardzo chcę tu zostać ale jeśli nie spróbuje nigdy się nie przekonam czy będe dobrą projektantką(wybiega z płaczem)
P/Jo-(biegną za nią, doganiają ją koło DA)
A-Wiem , że chcecie żebym została ale muszę spróbować.
P-Szanujemy twoją decyzje
Jo-Strasznie będzie nam cię brakować
A-(uśmiecha się) Może koniec tych płaczów.Chodzmy-(bierze dziewczyny pod ręke i idzie do szkoły)

Przed szkołą Eddie Fabian i Kt idą
E-Okej dziś na długiej przerwie pokażemy ci tego zombie
K-Jest straszny
F-Ok.


Szkoła sala teatralna.
P-(szuka czegoś w laptopie)
Jo-Hey co robisz
P-Szukam czegoś na temat tej branzoletki hmm tu jest napisane , że była jednym z przedmiotów w grobowcu Tutenhamona.
Jo-Może Frobisherowie wywieźli ją tak jak kielich i maskę?
F/E/K-(wchodzą)
Jo-Powiesz im?
P-Nie oni nie mówią mi wszystkiego , ale potrzebuje kogoś do pomocy
Jo-Piszę się na to
P/Jo-(przytulają się)

Długa przerwa Eddie fabian i KT idą do domu Denby
F-Dobra zaraz pokaże wam tajne przejście(pokazuje przejście w krzakach)
Idą do tajnego pokoju Kt otwiera kluczem przejście
Robot jest nakryty Fabian zdejmuje koc
F-Wow.On mi kogoś przypomina.No jasne on jest podobny do Roberta Frobisher Smithe
K-Tego co założył Dom Anubisa?
Nagle oczy Roberta otwierają się
F/E/K-Aaaaaaaaaaa
-----------------------------------------------------------------------------------
Wyszedł nudny wiem. Wczoraj na lekcji wpadłam na pewien pomysł co powiecie na 12 dni Bohaterów HoA?Wiem pomysł podobny do tego z dziewczyn z trójkonta blogów. Zabawa polega na tym aby w każdy dzień(są rozpisani bohaterowie) Napisać co się o danym bohaterze myśli czy podoba ci się jego charakter itp.
Uwaga!!!!!
Jeśli bierzesz udział w zabawie musisz wkleić to zdjęcie i napisać , że to mój pomysł


3 sprawa to 20 dni HoA dzień 10 i 11
10 Ulubiona przyjaźń

Patricia i Joy to naprawde najlepsze przyjaciółki.Patricia w 1 sezonie uparcie czukała Joy czym udowodniła jej przyjaźń

11 Scena Która sprawiła , że płakałaś
To zdecydowanie ostatni pocałunek Fabiny w 2 sezonie.Dotarło do mnie , że to już koniec i się w tedy popłakałam.


1 komentarz: