piątek, 4 stycznia 2013

1 odcinki 3 sezonu na youtube+moja opinia+scenariusze zawieszka

Hey

Oglądaliście może już 1 odcinki 3 sezonu.Ja tak!!

Są wspaniałe!!!!

Jednak martwi mnie zerwanie Peddie!

Jednak mam takie przeczucie , że wrócią do siebie.W końcu Patricia będzie w Sibunie.


Mam dla was fragment odcinka który będzie prawdopodobnie w następny czwartek

Hah KT dostała i zrewanżowała się Patrici.Moim zdaniem Kt jest super.Będziemu musieli ją przeprosić za skreślanie jej.

Następny filmik to promo przedstawiające Eddiego 
Ten fragmęt gdzie jest Sibuna hmm są chyba na strychu tyle pytań mi się nasuwa na myśl
Ten ostatni filmik to zapowiedz następnych odcinków.O Boże widzieliście obok robota jest Sibuna w tych płaszczach.Mówiłam już ten sezon będzie super.


Ktoś jest tak wspaniały , że dodał na youtube całe wczorajsze odcinki i to w  całości oto on
Następna część notki to zawieszka scenariuszy!

Musze je zawiesić ponieważ kończy się semestr a ja chce poprawić oceny z Matmy 

Moje proponowane oceny na półrocze

Polski-4
Rosyjski-4
Angielski-5
Historia-4
Matma-3/4
Przyroda-3/4
Informatyka-5
Muzyka-6
Plastyka-6
technika-5
W-F-5

Więc nie jest za kolorowo.Dlatego scenariusze będą tylko w weekendy.


Piszcie jak podobał się wam 3 sezon

Bella

1 komentarz:

  1. Ja jakoś nadal nie lubie i tak mi się zdaje że w najbliższym czsię też nie polubie tej całej KT!!!!

    OdpowiedzUsuń