wtorek, 5 lutego 2013

Hey hey.........

Tak więc oto nadszedł ten czas w którym pisze , że ,,ODCHODZĘ" 

Niestety ale przez najbliższy czas nie będe miała dostępu do internetu.
Weszłam dziś patrze a na blogu Patrycji rozkręca się wielką kłótnia.Wszyscy po kolei odchodzą.Wiem moim odejściem nie będziecie zawiedzione.Wywnioskowałam to potrząc na ilość komentarzy pod ostatnim wpisem widnieje okrągła liczba ,,0"
Nie wiem może kiedyś wrócę.Może założę innego bloga.House of Anubis nie znudziło mi się i nadal będe jego Wielką fanką.Ale nie mam już siły.No dobra kończe bo się za bardzo rozpisałam

Nie obiecuje ale może wrócę

Więc nie żegnam się tylko piszę:

Do zobaczenia!


Bella Martin 

4 komentarze:

  1. Proszze nie rozumiem cię ale nie możesz mi tego zrobić...właściwie to możesz ale ja niechce.Prosze zostań i pisz dalej.Nie przejmuj się tymi kometnarzami na moich blogach też ich niema.Ty przynajmniej masz talent do pisania bo ja go chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to dołącz do jakiegoś bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na mojego bloga są na nim opowidania głownie o peddie nazywa sie Dom Anubisa By Olka http://fdhfgfgd.blogspot.co.uk/ nie mam jeszcze dobrej domeny ale to link.ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń