piątek, 28 grudnia 2012

Zwycięzcą odpadanki zostaje........

Hey.

Mam dziś dla was troche informacji może zaczne od najważniejszego punktu dlatego iż Eddie i Amber mieli po tyle samo głosów to uznaje , że odpadli oboje więc wygrywa Patricia....


Chcecie jeszcze jakiś konkurs z odpadanką podejrzewam , że zrobie taki na sylwestrową noc bohaterów.Mam nadzieje , że dużo was będzie.Ponieważ nie wiem do której moi rodzice pozwolą mi siedzieć zabawe zaczynamy prawdopodobnie od godz 17

Hmm mam już gotowe opisy bohaterów i scenariusz ale do połowy.Jednak scenariusz będzie jeden plus 1 scenariusz sylwestrowy.

Pewnie widzieliście już 2 sneak peaki ja tak najbardziej podoba mi się ten z przyjazdu.Hmm Joy i Sibuna nieźle się zapowiada
Bardzo mi się one podobają.Zaras zmienie wygląd bloga bo jak obiecałam bohater który wygra będzie na sylwestrowym nagłówku do zobaczenia kochani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz