czwartek, 6 grudnia 2012

Świat HoA

Hey kochani!Nie będzie dziś scenariusza ponieważ , jestem chora i od wtorku lerze w domu i odpoczywam.Dzisiaj dopiero wstałam i jestem szczęśliwa a dlaczego?Bo dziś są Mikołajki ale się ciesze.Dostałam super prezent.Bardzo się cieszę.Hmmm no trzeba tu zacząć notke.Może najpierw od dobrej wiadomośći.Wszyscy piszą , że na stronie nick.com nie ma zdjęcia Amber dziś weszłam i JEST
Bursztyn
Zdjęcie Amber - House of Anubis
Bardzo się cieszę czyli jednak nie wycofali jej z obsady.Nasze obawy nie zostały potwierdzone.

Mam jeszcze jedną dobrą wiadomość.Szukając coś na temat 3 sezonu do tej notki weszłam na pewnego angielskiego bloga na temat Tda.Mam takie coś w mojej wyszukiwarce , że odrazu się przetłumaczy mi na polski.Pisali tam o K.T.

Mam dobrą wiadomość dla fanów Peddie(W tym mnie) , że to zdanie w opisie K.T ,,Będzie nową partnerką Eddiego w odkrywaniu tajemnic" wszyscy myśleliśmy , że będzie jego dziewczyną jednak okazuje się , że nie.K.T Będzie tak jakby drugą obrończynią Niny.Będzie potomkinią bogini Isis.Pamiętacie ten fragmęt z 2 proma
K.T Trzyma różdżke to jeden z przedmiotów jakie posiada.Jak np Nina ma naszyjnik.Prawdopodobnie Eddie będzie teraz miał naszyjnik Niny


No dobrze mam dla was nowe zdjęcia z Twittera
Louisa

To tyle na dziś wesołych Mikołajek

Znalazłam jeszcze nowe zdjęcie dodane przez oficjalną strone HoA na Facebooku

Ciekawe o co tu chodzi?To chyba jakiś kod.Jestem ciekawa a wy?
na stronie nick.com dodano opis 3 sezonu

The House of Anubis has returned, and with it, a villain even deadlier than Anubis is on the verge of awakening from his hundred year sleep. Now it's up to Eddie and his friends to reform Sibuna in order to stop the ancient curse from being unleashed. But when teachers and even friends are not what they seem, who can be trusted?


Tłumaczenie

Tajemnice Domu Anubisa wracaja.A wraz z nimi nowy złoczyńca smiertelny tak jak Anubis jest na skraju przebudzenia z jego stu lat snu.Teraz to Eddie i jego przyjaciele z klubu Sibuna muszą zatrzymać starożytną klątwe.Ale kiedy nauczyciele,a nawet przyjaciele nie są tacy na których wyglądają!Którym można zaufać?


Szczeże jestem bardzo podekscytowana ciekawe co się wydarzy
Do następnej notki 

Bella <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz