środa, 12 grudnia 2012

Odpadanka

Hey Kochani!

Przepraszam , że nie ma scenariusza ale szkolne prace domowe mnie dobijają plus kiedy wracam do domu musze sprzątać bo w końcu już nie długo święta.!!!

Hmmmm ad czego tu zacząć!

Może od tego , że premiera 3 sezonu jest planowana na 3 styczna!Mi to akurat pasuje bo 3 stycznia wypadają moje urodziny!Jednak ta plotka nie jest potwierdzona!

Ostatnio w świecie HoA nic się nie dzieje a powinno bo już za niecały miesiąc premiera!Ale ten czas szybko leci!

Postanowiłam , że dla umilenia nam czasu to tych kochanych świąt i do 3 sezony TDA
Zrobie taką odpadanke.Widziałam to na kilku blogach i bardzo mi się to podoba

Każde głosowanie będzie trwać 3 dni głosujecie w ankietach a ta osoba która wygra zostanie umieszczona w sylwestrowym nagłówku

No cóż czyli do dzieła

Piszcie kto ma odpaść!!

Bella <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz