niedziela, 23 grudnia 2012

Scenariusz 8


Spacer Fabiny
F-Bardzo będzie mi cię brakować!
N-Mi Ciebie też(przytula go)
Fabina(Całują sie)
Obiad wszyscy czekają z Niną w halu
M-To część Nino(Przytula ją)
Jo-Pa pa (przytula ją)
T-Och gwiazdko!(przytula ją) Ohh chyba taksówka już jest.Powiem , żeby taksówkarz chwile zaczekał
Je/Jo/Ma-(Odchodzą)
Al-To część Nino!(przytula ją)
K-Wiem , że się jeszcze nie znamy ale będzie mi ciebie brakować
N-Mi także(Przytula Kt)
E-Pa Nino(przytula ją)
N-(daje mu Oko Harusa)Prosze
E-Ale...
N-W Stanach nie będzie mi potrzebny a tu będzie potrzebny.Opiekuj się nim
F-(podchodzi do niej i całuje ją)
N-Tak strasznie będe tęsknić(przytula go)
N/A/P-(patrzą się na siebie po czym przytulaja sie)
Al/E/F/K-Przytulają się do nich
N-Musze już iść pa(płacze)
A-(płacze)Pa
P-(po jej policzku spływa łza)-Pa

Noc Sen Patrici
Zjawa-Ha ha
P-Kim ty jesteś?
Z-Twoim koszmarem
P-Czego chcesz?
Z-Krzyża Ankh dziecko
P-Jakiego krzyża
Nagle pojawia sie Eddie i spada w przepaść
P-Eddie nie nie nie !!!!
A-Patricio obudz się
P-(Budzi się)
A-Znów ten sam sen to już 5 noc z rzędu.Musisz powiedzieć Eddiemu
P-Nie nie 
A-Jak chcesz!
szkoła sala teatralna
A-Powiedz mu albo ja to zrobie
P-Amber nie prosze
F-Hey dziewczyny dziś o północy idziemy do tuneli
P-Ok

Noc tunele
F-Nic tu nie ma!
Nagle obok robotka pojawia się zjawa która śni się Patrici
P-Ty!Czego chcesz?
Z-Już ci mówiłam ty ,Osirion i Isis musicie znaleźć krzyż Ankh
E-Ty mi się śniłaś
K-Tobie też?
Z-Musiałam jakoś przekonać tą dziewuche (wskazuje na Patricie) żeby ci powiedziała nękałam ją koszmarami ale to na nic się nie zdało
A-Czego akórat ją?
Z-Przeciesz to oczywiste , że Ona kocha Osiriona
E-Mój Ojciec powiedział mi , że miłość czasami jest tak jakby mocą i wiem co czuje do Patrici ale ty nie wież
Z-Co?
E-Kocham ją, kocham jej oczy jej włosy wszystko bo jest moją buntowniczką
A-Awwwwww
Z-Co ale? (zaczyna znikać)
E-(Prubuje ją dotknąć)W Imieniu boga Anubisa skazuje Cię na wygnanie
Z-(znika)
P-(podchodzi do Eddiego,uśmiecha się)
E-(uśmiecha się)
P-To co powiedziałeś było piękne
A-Awwww
E/P-(patrzą sie na nią)
K-Już nas tu nie ma.
P-Kt poczekaj.Przebraszam cię za moje zachowanie była zazdrosna jeszcze raz przepraszam
K-Nie ma za co,przyjaźń?
P-Przyjaźń
F-To my już może pójdziemy
F/K/Al/A-(Wychodzą)
E-To na czym skończyliśmy?
P-Chciałam Cię zapytać czy to co powiedziałeś było szczere?
E-Tak wiem zrobiłem z siebie pajaca
P-Jesteś pajacem ale moim(całuje go)
-----------------------------------------------------------------------
A jednak udało mi się dostać do kompa!Wiem , że wyszło mi z tego romansidło ale mam taki gust

Co do odpadanki odpadł Fabian zaras dam nową ankiete znalazłam nowe promo
http://www.youtube.com/watch?v=RwiAwbx5B2E

Wesołych świąt

2 komentarze: