niedziela, 30 grudnia 2012

Scenariusz 9


Następny dzień śniadanie jest Sibuna
A-To co idziemy dziś do tuneli?
E-Raczej tak
T-(Wchodzi) Dzień dobry gwiazdki.Gdzie reszta?
Jo/J/M-(Wchodzą)Hey
T-O dobrze , że jesteście wszyscy.Mam dla was wiadomość.Dziś przyjedzie nowa uczennica ma na imię Willow.Będzie dzielić pokój z Patricią i Amber.Mam nadzieje , że ją miło przyjmiecie.

Szkoła sala teatralna Patricia Kt
K-Mogę ci coś powiedzieć?
P-Jasne
K-Ale obiecaj , że nikomu nie powież
P-Obiecuje
K-Zakochałam się w Fabianie
P-Co?
K-Wiem , że on chodzi z Niną ale hmmm nic na to nie poradze.Obiecaj , że nikomu nie powież
P-No dobrze 
K-Dzięki

Noc sen Sibuny
Sara-Witajcie kochani
F-Sara?
A-Co pani robi w naszym śnie
S-Musze wam o czymś powiedzieć.Osirionie(zwraca się do Eddiego) Ty i twoi przyjaciele musicie znaleźć krzyż Ankh nowe tunele one prowadzą do skarbu.Jednak to nie wszystko każdy z was ma moc.Nie bez powodu jesteście jednymi z nielicznych którzy wiedzą co skrywa ten dom jesteście potomkami bogów.
E-Każdy z nas ma moce
S-Zgadza się ty osirionie już odkryłeś swoją moc pora na was
F-Ale kiedy ją odkryjemy?
S-,,Kiedy gwiazdki na niebie się pojawią wskażą droge"(znika)
Si(budzą się)

Następny dzień śniadanie jest Sibuna
E-To niemożliwe jesteśmy potomkami bogów
F-A te moce...
P-Ciekawe jakie one będą?

szkoła sala teatralna Patricia Eddie Fabian
F-To wszystko jest jakieś dziwne
P-A zagadka?,,Gdy gwiazdki na niebie się pojawią wskażą drogę"
E-Może chodzi o to ,że gdy gwiazdky pojawią się na niebie wskażą droge
F-Już wiem konstelacje
E-Patricio co ci jest jesteś jakaś blada
P-(Łapie się za głowe)Strasznie mnie boli głowa(nagle jej oczy zrobiły się czarne)
E-Pat co ci jest(łapie jej ręke)
P-(jej oczy robią się normalne)Widziałam nas i Kt patrzyliśmy w gwiazdy Fabian znalazł konstelacje Victor nas zobaczył
F-Chyba wygląda na to ,że odkryłaś swoją moc
E-Jesteś jasnowidzem chyba nie wiem jak to się nazywa
F-Czyli musimy uwarzać na Victora
P-Może Amber będzie stała na czatach dobrze jej to wychodzi
F-Ok
E-Sibuna
P/F-Sibuna

----------------------------------------------------------------------------------
No tak nie jestem zadowolona z tego rozdziału.Dla mnie jest taki banalny

Hmmm.Zaras musze trochę pozmieniać na blogu ten nagłówek mi się nie podoba

Wiecie , że to moja 50 notka jej

Teraz może taki mały szantażyk następny scenariusz za 5 komci

Do zobaczenia 

Bella:) <3

6 komentarzy:

  1. Boski cudny...mam wymieniać dalej??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie podzielam twojego zdania jest okropny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet tak nie mów jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosze jeszcze więcej PEDDIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłam napisać wszystko w jednym ale uznałam że nie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje , że chociaż ty komentujesz moje wypociny.

      Heh obiecuje więcej Peddie <3

      Usuń