niedziela, 16 grudnia 2012

Scenariusz 6 wyniki odpadanki


Bal 
A/P-(wchodzą na scene)
A-Przyszedł czas na ogłoszenie głosowania na króla i królową balu
P-Królem zostaje.......Fabian Rutter
F-(Wchodzi na scene)Co wy robicie?
A-Cicho
P-A królową..
A/P-Nina Martin
N-(Wchodzi na scene)
Fabina tańczy
F-Nie masz pojęcia jak za tobą tęskniłem
N-Wiem przepraszam ale babcia zachorowała musze się nią zająć
F-Rozumiem cię
N-Wież odkąd cię zaobaczyłam miałam ochote to zrobić(Całuje Fabiana)
Wszyscy-(Bija brawo)
A-Moja Fabina powróciła!
P-Niech żyje Fabina
A/P-(Smieją się)
E-(podchodzi do nich)Patricio zatańczysz?
A-już mnie nie ma
P-Nie(Odchodzi)
A-Czego się nie zgodziłaś?
P-Eddie mnie zranił musze się pozbierać
Rozmowa Fabiny
F-Wież Eddie miał sen
N-Nowe zagadki?
F-Tak co gorasza do Sibuny dołączyła K.T
N-Jak to?
F-Śniła się Eddiemu.Znaleźliśmy mowe korytarze a do otworzenia dzwi jest potrzebny twój wisior
N-Zostaje na 2 dni pójde z wami


Wszyscy wracają do DA wchodzą
T-Gwiazdki już jesteście!Nina? gwiazdko(Przytula ją)
N-Hey Trudy
-----------------------------------------------
Zapomniałam wcześniej napisać , że Joy i Patricia pokóciły się i Joy mieszka teraz z Marą i K.T

Co do scenariusza przepraszam was , że taki krótki ale nie mam siły.

Teraz coś do naszej kochanej Pauline

Nie każdy wie co czujesz ale każdy zna na to lekarstwo!Musisz patrzeć na świat z innej strony uśmiechnij się a z czasem wszystko minie!

teraz wyniki odpadanki

Odpada....

Willow

Głosujcie dalej


Zaras dodam nową ankiete!

Przypominam o fan pagu bloga http://www.facebook.com/ScenariuszeSibuna



3 komentarze: