czwartek, 20 grudnia 2012

Odpadanka+Czy ja się do tego nadaje?

Hey!Tak jak wam obiecałam mam dla was wyniki 4 odpadanki

a więc odpada

Mara

Głosujcie dalej w ankiecie!

Jest mi bardzo przykro nikt z was się jeszcze nie zgłosił na starzystke napiszcie mi na e-maila nina.sibuna098@onet.pl !

Przepraszam w tamtej notce podałam zły adres ten jest prawidłowy

Możecie także pisać na facebooka którego specjalnie założyłam https://www.facebook.com/fan.sibuna.5

Jest mi bardzo przykro , że tak mało z was komentuje moje notki!

Może ja się do tego nie nadaje?Tylko Pauline tak w zasadzie komentuje moje scenariusze! Ja jestem chyba do niczego

Piszcie prosze czy mam zostać czy odejść

Moje życie to nie bajka mam dużo rzeczy na głowie!A tda to coś co mnie odpręża ale ja chyba tu nie pasuje!Po za tym sama na blogu sobie nie daje rady potrzebuje kogoś do pomocy!Prosze was abyście zgłaszały na starzystke i pisały wasze zdanie o mnie

Bella


2 komentarze:

  1. Nadajesz się nawet nie mów że nie!!!!Piszesz świetnie!!!Zgłosiłabym się na stażystkę ale narazie nie moge ostatnio ktos z mojej rodziny odszedł i nie jestem w stanie pisać na blogach.

    OdpowiedzUsuń