wtorek, 18 grudnia 2012

Moje zdanie o 3 sezonie + Wyniki 3 tury odpadanki

Hey! Jak wam mija ten ostatni tydzień przed świętami?


Ostatnio w świecie HoA nic się nie dzieje! a szkoda!

Znalazłam promo stare ale na końcu pokazali date premiery

Nic w tym promo się nie zmieniło a powinny już puszczać kolejne proma bo już za prawie  2 tygodnie premiera!! Pisałam , że w moje urodziny? Na pewno!Heh bardzo się z takiego prezentu cieszę! Mam też dla was zdjęcie KT bo go jeszcze nie wstawiałam


Cóż nic jeszcze nie moge o niej powiedzieć ale nie napisze , że jej nie lubie!Pamiętacie jak było z Eddiem pisali , że zniszczy Fabine a tak naprawde związał się z Patricią!Moim zdaniem dopiero w 3 sezonie można ją oceniać!Niektórzy piszą , że nie będą oglądać 3 sezonu bo to będzie totalna klapa ja tak nie myśle moim zdaniem to będzie najlepszy sezon!W kilku pierwszych odcinkach będą dowiadywać się dlaczego Nina nie przyjechała itp....

Tylko jest jedna rzecz która mnie wkurza a mianowicie to , że Kt tak od razu jest w Sibunie!!Przecież dopiero na końcu sezonu dowiedzieliśmy się o tym , że Eddie jest Osirionem!

Co do Amber to będzie w Sibunie nie była na sesji zdjęciowej bo była chora!A wiadomo jeśli jest się chorym trzeba siedzieć w domu!

Off ale się rozpisałam teraz pora przejść do odpadanki w 3 turze odpada....

Joy!!

Głosujcie!!!

Przypominam o fan'pagu bloga http://www.facebook.com/ScenariuszeSibuna

Do następnej notki

Bella <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz