piątek, 16 sierpnia 2013

Scenariusze Sibuna The End

Hey kochani!

Myślałam , że dam radę , że coś wymyślę , że zostanę na tym blogu jednak moje przypuszczenia nie spełniły się!

Mania na tda przeszła mi już dawno i nic już nie potrafię wymyślić!To moja ostateczna decyzja!Odchodzę!!
Blog Scenariusze Sibuna  zostaje ZAMKNIĘTY!

Teraz poczytajcie pożegnania od Mini

"Hej! Wiem, że nie było mnie kawał czasu i, że powinnam od razu napisać jakąś maga długą notkę która będzie rozdziałem 4 ale niestety tak się nie stanie. Odchodzę z tego bloga i robię to nie ja jedna. To nie oznacza, że kończę z pisaniem. Będę miała nowego bloga i tam będę wstawiała posty i opowiadania tylko trochę inne. Trochę tu byłam i naprawdę czułam się tu świetnie. Pod każdym opowiadaniem były cudowne komentarze za które bardzo dziękuję. Za to, że mnie wspieraliście i pisaliście słowa zachęty.Chyba jeszcze nikt tak mnie nie docenił tak jak zrobiliście to wy. Bardzo wam za to dziękuję i mam nadzieję, że będziecie czytać mojego nowego bloga. Odchodzę dlatego, że mania na tda już mi przeszła. Lubię nadal ten serial ale nie tak jak wcześniej więc po prostu uznałam, ze to nie ma sensu. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i, że zobaczymy się na moim nowym blogu"

Nowy blog Mini http://we-all-have-secretes-and-lies.blogspot.com/

Teraz parę słów ode mnie!
Kochani!Jestem zaszczycona osiągnięciami jakie odniósł ten blog!Pożegnanie z wami nie jest dla mnie łatwe!Niestety blog jest o tematyce serialu ,,Tajemnice Domu Anubisa" więc innych opowiadań nie będę tu zamieszczać!TDA bardzo mnie zmienił , nauczył , pomógł!Dlatego zawszę pozostanie w moim sercu!
Dziękuje wam z całego serca!Za komentarze , słowa pociechy.Za każde wspólnie spędzone chwilę!Dzięki TDA poznałam wielu wspaniałych ludzi i jestem dumna z tego co udało mi się osiągnąć!Teraz jestem na moim blogu graficznym http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/

Teraz pokażę wam statystyki

Blog Scenariusze Sibuna został założony 18 czerwca 2012 roku! A zostaje Zamknięty 16 Sierpnia 2013 roku o godz 18:55

Jeszczę raz wam Dziękujemy i jak to mówi mój mały siostrzeniec zamiast do widzenia mówcie Dzień dobry

Dorota i Marta

4 komentarze:

  1. szkoda będę tęksniła za tym blogiem i z Zwami

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno mi się teraz zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  3. piszę się THE END !!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kończ!
    prooszę

    Zostałaś nominowana na moim blogu, który prowadzę z Justyną.
    tda-patrome.blogspot.com
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń