piątek, 9 sierpnia 2013

I'm sorry but I can no longer

Hey kochani!

Bardzo długo się nad tym zastanawiałam i już zdecydowałam

Zawieszam opowiadania!

Mania na TDA już mi przeszła i wogóle nie mam weny a przecież nie będę pisać na siłę bo nic nie wyjdzie!Sami widzicie  jak wyszło mi poprzednie Opowiadanie sama Violetta a to dlatego , że teraz zaczęłam się interesować tym serialem!

Bardzo was przepraszam!Oczywiście będę do was pisać ale tylko w nagłych wypadkach
Marta kochanie zostajesz sama ale zawsze ci pomogę! Wystarczy , że do mnie napiszesz na GG!Masz Admina!

Może teraz pora na małe Podzienkowania
Dziękuje z całego serca
*Gaduła
Patrica Williamson
Stevie
Wyraźnie Inna
Nathalia Ramos
Yacker
Lola~~
Oraz
Komentatorom
Obserwującym
Oraz wszystkich którzy kiedykolwiek wchodzili na tego bloga!

Teraz moją całą uwagę skupie na szablonach i na mojej szablonarnia
http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/
Na którą serdecznie zapraszam!

Mam nadzieję , że spotkamy się jeszcze!(Może założe bloga o Violettcie)
Jeszcze raz przepraszam i do zobaczenia!

Bella Martin

11 komentarzy:

  1. szkoda będę tęsknić i to bardzo <3
    kocham i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś w takiej sytuacji jak ja

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłaś je chociasz zakonczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda Zcze weny

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie możesz nam tego zrobić kochamy twoje opowiadania i co z tego że dużo violetty możesz dawać ile chcesz plissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss zostań albo skończ przynajmniej te serie plissssssssssss życze weny ps. zostań

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to? Blagam Cie zostan. Wena z czasem powroci.
    BLAGAMY CIE ZOSTAN !

    OdpowiedzUsuń
  7. ZOSTAŃ !!!! ; (

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawaj Violi ile chcesz !!!! Ale zostań z nami !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jedno pytanie jeśli oczywiście mogę się zapytać kiedy Marta dodasz coś nowego ?? bo jak na razie nic nie robisz ;(. bez urazy ale dodaj coś nowego bo jak tak dalej będzie to nikt nie będzie chciał wchodzić .

    OdpowiedzUsuń