poniedziałek, 5 sierpnia 2013

9 ,,Jedziemy na ślub"

Patricia
Miną tydzień.W tym czasie zdążyli mi już zdjąć gips.Eddie zaczą się przyjaźnić z K.T jednak nadal jest w Sibunie.Jeszcze trochę a K.T dowie się o naszej działalności.Są nierozłączni.Jestem głupia , że wogóle się w nim zakochałam.Teraz serce mnie boli jak widzę go z K.T.Mimo , że byliśmy razem przez godzinę to dla mnie była to wspaniała godzina.Powiedziałam już o medalionie i tym dziwnym pomniku mamy dziś tam iść.Amber i Fabian bardzo się o mnie troszczą.Muszę przyznać , że nigdy nie miałam takich przyjaciół jak oni.
Gdy schodziłyśmy z Amber na śniadanie właśnie przyszedł listonosz i Trudy odbierała listy.
-Patricio gwiazdko do ciebie-powiedziała opiekunka i wręczyła mi dość ciężką kopertę.
-To od Maxa-powiedziałam i wraz z Amber skierowałam się do salonu.Usiadłyśmy na kanapie a ja otworzyłam koperte.W środku widniały zaproszenia na ślub.Łzy staneły mi w oczach.Tak bardzo się cieszyłam.Amber wyrwała mi z ręki zaproszenia
-Jedziemy na ślub-zaczeła krzyczeć
-Czyj ślub?-zapytała Mara
-Maxa i Emily-odpowiedziałam
-Kto to?-zapytała K.T.No tak Max przesłał zaproszenie dla wszystkich mieszkańców Domu Anubisa.Chcąc nie chcąc musiałam jej wręczyć zaproszenie.
-Max to mój brat a Emily to moja przyjaciółka-odpowiedziałam i podałam wszystkim zaproszenia.Zjedliśmy śniadanie i poszliśmy do szkoły.Stałam z Amber przy szafkach.
-Powiedz jak Max i Emily się poznali?-zaczeła Amber
-W Studiu 21 to taka szkoła muzyczna w naszym mieście.Ja i Max chodzimy do niej co lato ale jest otwarta przez cały czas.Emily przyjechała specjalnie do niej aby kształcić swoje umiejętności muzyczne.Fabian też chodzi do Studia.Jest moim sąsiadem.
-O super
-Zaprowadzę cię tam.-odpowiedziałam.Nagle podeszli do nas Fabian , Alfie i Eddie
-Słuchajcie może darujmy sobie dziś.Mamy przecież jutro wyjeżdzać.-zaczą Fabian
-Racja-odpowiedziałam.
-Możemy porozmawiać?-zwrócił się do mnie Eddie
-My?Nie mamy o czym-odpowiedziałam a Amber pokiwała przeczącą głową i poszła do klasy z Fabianem i Alfiem.
-Chociaż mnie wysłuchaj.
-Nie to ty mnie wysłuchaj.Zamiast mnie bronić to ty jeszcze bronisz takiej głupiej dziewczyny jak K.T
-Ona nie jest głupia
-Widzisz już widać , że ci się podoba
-Ona wcale mi się nie podoba.Tylko ty
-O doprawdy?To czemu ciągle za nią łazisz już nie pow......-nie dane mi było dokończyć.Eddie mnie pocałował.Szybko się odsunełam
-Nie wiem czy mogę ci wybaczyć-powiedziałam i wybiegłam ze szkoły.
Amber
Eddie wszedł sam do klasy.Podeszłam do niego
-Gdzie Paty?-zapytałam
-Pocałowałem ją a ona wybiegła ze szkoły
-Co zrobiłeś?Ty pacanie-walnełam go w ramie i ruszyłam do wyjścia.
Pat stała przy murku.Płakała.Podeszłam do niej
-Wiem , że jest ci ciężko ale pamiętaj , że ja czy Fabian zawsze ci pomożemy-powiedziałam a Pat przytuliła się do mnie
-------------------------------------------------------
Hey już wróciłam.

Nie wiem czy jesteście zadowoleni z tego , że wplątam w opowiadanie Violette ale nie mogłam się powstrzymać!

Next za 20 komci.Nie mnie nie robię wyjątków!

Bella Martin

20 komentarzy:

  1. super ♥♥♥♥
    nic nie szkodzi, że wplątałaś Violettę ;)
    czekam na next ;****

    zapraszam do mnie tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne..<3 A jeszcze ci 1D leci w tle..*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!Peddie ma być razem!Fajnie by było gdyby pogodzili się właśnie na ślubie Maxa i Emily.Dodawaj szybko kolejny rozdział!Niecierpliwię się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wież , że właśnie taki mam zamiar pogodzenia ich!UPS wygadałam się!

      Usuń
  4. ja nie oglądam violi nie lubię go więc nie ma zdania iedy next oraz kiedy będzie peddie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Violettą to jest jeszcze bardziej zajebiste ! :D ^^ Czekam na następny dodasz jeszcze dziś ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zarąbisty i jeszcze violetta kocham ten film i tój blog też kiedy next chce te 20 komci plssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss zrób wyjątek i daj jutro albo dziś proooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee a jeśli nie to będzie FOCH peddie musi być grrrr głupia idiotka z tej k sri do tych co nie komętwali jeśli nie będi diś lub jutro to dawajcie szybko komcie plissssssssssssss daj dziś lub jutro z nicerpliwoscią czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosssskiieee <3 Masz talent <3 Cuddddneeee . Z niecierpliwością czekam na next'a xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Extraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, jak ty to robisz że nie mogę odejść od komputera kiedy to czytam? :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ! <33
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity rozdział!! Zanim założyłam konto czytałam twoje opowiadania. Strasznie mi się podobają. Ja też założyłam bloga o peddie. Na razie jest tylko prolog. Jak masz czas to wejdź. :)
    http://story-of-peddie-by-wendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite nienawidzę kt szkoda mi paty :( jam chcieć peddie :D dawaj szybko next

    OdpowiedzUsuń
  13. suuuuuuuuuuuuuuper dawaj szybko next chce peddie

    OdpowiedzUsuń
  14. odjazdowy kocham twój blog peddie forever kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  15. i love "scenariusze sibuna" masz extra blog kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  16. biedna paticia co za głupek pozwolił na to zerwanie i jeszcze przyjaźń z kt super może jeszcze ją poślub co ? z niecierpliwością i to wielką czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  17. super kidy dasz następny czekam my wszyscy czekamy chcemy peddie

    OdpowiedzUsuń