czwartek, 8 sierpnia 2013

10,,Ten miś ma imię"

Patricia
Właśnie jesteśmy w drodze do mojego domu.W prawdzie nie mojego.Mieszkam u mojego wujka Hermana.Prawadzi on firme z moim Ojcem.Jestem ciekawa czy będzie na ślubie.Max napewno go zaprosił ale znając jego nie będzie miał czasu.Chłopcy jadą drugim samochodem i moją zatrzymać się u Fabiana.
-Wow Pat ty mieszkasz w takim domu?-zapytała Mara gdy już podjechaliśmy na wiazd.
-Dom?To jest przecież willa-skomentowała Joy
-To dom mojego wujka.Mieszkam z nim-odpowiedziałam.Wysiadłyś.
-Paty-usłyszałam za sobą.Z domu wybiegła moja kuzynka Violetta oraz wujek Herman Olga nasza gosposia i Ramallo pomocnik i doradca wujka.
-Violetta.Jak dobrze cię widzieć-przytuliłam ją i pocałowałam w policzek jak zawsze miałyśmy w zwyczaju.Potem przywitałam się z wujkiem Olgą i Ramallo.Po chwili przyszli chłopcy.Przedstawiłam ich sobie.Weszliśmy do domu i usiedliśmy przy stole.Olga podała nam obiad.
-A gdzie przyszłe małżeństwo?-zapytałam
-Pojechali do wujka Henrego oficjalnie go zaprosić-odpowiedziała mi Viola.Więc jednak Max chce zaprosić tatę.Usłyszeliśmy dzwonek do drzwi.Olga poszła otworzyć.
-To napewno Leon-powiedziała Violetta i nie myliła się z Olgą wszedł chłopak Violi Leon
-Leon-powiedziałam i poszłam uściskać mojego przyjaciela.
-Hey Paty-powiedział i pocałował mnie w policzek.Tutaj zawsze mamy taki zwyczaj.
-Siema stary-powiedział Fabian i uściskał Leona po przyjacielsku.Powtórnie przedstawiłam wszystkich.
-Słuchajcie jest już późno Violu musimy iść do studia.Idziecie?-zapytał Leon
-Ja z wielką chęcią-odpowiedziałam-Amber chodz!-powiedziałam do mojej przyjaciółki która wstała i podeszła do mnie.
-Idzcie ja im pokaże miasto i przyjdziemy do was-powiedział Fabian.
-Ok-odpowiedzieliśmy i wyszliśmy.Szczeże mówiąc brakowało mi tego miejsca , studia i przyjaciół.
-Wow-powiedziała Amber gdy zobaczyła budynek Studia 21-Ale extra-Przy studiu zauważyłam Maxiego , Fran , Cami oraz Andresa.Podeszliśmy do nich.
-Hey nie zgadniecie kto już wrócił-powiedziała Viola a ja wyszłam za Leona
-Niespodzianka-powiedziałam i przytuliłam i pocałowałam każdego w policzek.
-Myśleliśmy , że nie przyjedziesz na ślub Maxa i Emily-powiedział Maxi
-Udało mi się.A to jest Amber przyjaciółka mieszkamy razem w Domu Anubisa-przedstawiłam im Amber-Ambs to Maxi , Camila ale mówimy do niej Cami Francesca ale mówimy do niej Fran i Andres-powiedziałam
-Hey-powiedzieli do siebie
-Fabian też przyjechał?-zapytała Cami
-Tak oprowadza reszte mieszkańców Domu Anubisa po mieście.Zaraz powinien przyjść.
Fabian
Pokazałem im wszystko w mieście.Teraz ruszyliśmy do Studia 21.Wszyscy moi przyjaciele stali obok Studia i rozmawiali.Podeszliśmy do nich.Przywitałem się i przedstawiłem resztę.
-Hey Maxi co jest?-zapytała Cami obejmując Maxiego.
-Patrzcie na Ludmiłe-odwróciliśmy się.Ludmiła znów krzyczała na Naty.-Tego już za wiele-powiedział Maxi i ruszył w strone dziewczyn.Ja , Pat , Viola,Cami,Fran , Andres i Leon poszliśmy za nim.
-Co jest o co znów chodzi?-zapytał Maxi
-Ja tylko próbuje przekonać Naty aby zrezygnowała z jutrzejszego występu.I tak jest wielkim beztalęciem.-powiedziała uśmiechnięta Ludmiła
-Naty jest utalentowana bardziej od Ciebie-powiedział Maxi na co Naty podeszła do niego i się przytuliła.
-O prosze prosze kto to wrócił-powiedziała Ludmiła patrząc się na mnie i Pat.
-Tak wróciliśmy-odpowiedziała Pat-Aby w końcu cię z tąd wyrzcili.
-Nie ma takiej opcji.Jestem najbardziej utalentowana-powiedziała i podeszli do niej jakieś 2 dziewczyny i 2 chłopaków.Nie widziałem ich tu wcześniej.
-Zobaczymy kto tu jest bardziej utalentowany-powiedziała Pat i uśmiechneła się do nas znacząco.-Andres-zwróciła się do naszego przyjaciela.Ten podbiegł do dużej wieży i włączył muzykę.
(Zdjęcia odpowiadają tym kto co śpiewa)
(Tak tańczą)
Eddie
Wow oni są niesamowici.Nie mogłem się przestać patrzeć na Pat.Gdy skończyli śpiewać.Podeszła do nas tą blądynka.
-A wy to kto?A pewnie jesteście z Patricią i Fabianem.Muszę przyznać , że w tej waszej szkole są całkiem nieźli przystojniacy-powiedziała i popatrzyła się na mnie.-To jak misiu umówimy się?-zapytała się mnie
-Ten miś ma imię-odpowiedziała K.T
-Hey skarbie-powiedziała Pat podeszła do mnie i mnie pocałowała.A więc jest zazdrosna!Bardzo ucieszył mnie pocałunek i z entuzjazmem odwzajemniłem go...........
---------------------------------------------------------
Jak się podoba filmik?
Sama go zrobiłam na potrzeby tego opowiadania.
Zapraszam was serdecznie na mojego graficznego bloga KLIK i zapraszam do zamawiania u mnie szablonów.

Next za hmm może 20-25 komentarzy!
Bella Martin

22 komentarze:

  1. genialny ♥♥♥♥♥
    filmik fajny ♥♥♥
    czekam na net ;***

    zapraszam do mnie tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik jest extra :)

    Opowiadanie również. Paty zazdrosna. Mrrr ,333

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny:)
    Bardzo mi się podoba,że łączysz dwa zupełnie inne seriale:*
    Czekam na następny ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super...♥ Jeszcze 1D w tle fajnie się czyta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny odcinek ! :3 *.*
    Czekam na kolejny ^^
    Zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. super nie mogłam się doczekać asz dodasz kocham violettę peddi forever jupi

    OdpowiedzUsuń
  7. extra kocham violę wreszcie pocałunek peddie

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje opowiadania są super kkiedy dodasz następny jejku uwielbiam violettę i peddie nareszcie kiedy będą razem ?

    OdpowiedzUsuń
  9. odjazd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kiedy ddasz next czekamy z niecierpliwością o rany kocham violkę jest super wreszcie pocałunek peddie

    OdpowiedzUsuń
  10. supcio kiedy następny chcę peddie i więcej o violeccie z patricią i fabsem

    OdpowiedzUsuń
  11. super dawaj szybko następny czekam dlaczego viola nie jest z tomim tomi jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. extra kiedy dodasz następny też oglądasz violkę bo ja tak

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet fajne chociaż nie uśmiachało mi się mieszanie tego z Violettą a gdy zamiast Tomasa wszedł Leon no to padłam :( Ale końcówka Maxi i Naty <3 przekonałaś mnie i ten pocałunek super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny !!!! Chociaż połączenie violi takie sobie , ale i tak fajny ; )

    OdpowiedzUsuń