wtorek, 13 sierpnia 2013

11,,Jak za starych dobrych czasów"+Wielki Powrót

Patricia
Głupia ja!Musiałam go pocałować?Ludmiła odeszła a ja przestałam całować Eddiego!
-Przepraszam-powiedziałam speszona
-Nie masz za co-odpowiedział.Po chwili ze studia wyszła Angie ciocia Violi ze strony mamy.
-Paty Fabian już jesteście?-zapytała po czym nas przytuliła.
Wróciliśmy do domu.Cami Fran i Naty którą musiałam błagać żeby przyszła zostają u mnie dziś na noc!Wszystkie siedziałyśmy w pokoju Violi.
-Dobra Naty opowiadaj jak tam ci idzie z Maxim?-zaczęłam
-Nijak.Wszystko przez Ludmiłe-odpowiedziała
-Ale przyjdziesz z nim na ślub?-zapytała Amber
-Ja z Maxim?
-Przecież Emily jest siostrą Maxiego-powiedziałam.I tak pół nocy mineło nam na ploteczkach.
Następnego dnia wstałyśmy i poszłyśmy na śniadanie.Gdy schodziłyśmy ze schodów w salonie zobaczyłam mojego brata i Emily.Przywitaliśmy się , zjedliśmy śniadanie i poszliśmy do RestoBaru gdzie miało odbyć się przyjęcie przed weselne.
-Pat ty i Eddie powiesicie wstążki-powiedziała Fran i podała Eddiemu pudełko pełne kolorowych wstążek.
-Długo nam to zajmie-powiedział Eddie z uśmiechem.Wyszliśmy na zewnątrz aby powiesić jedną z nich przy wejściu.Weszłam na drabine a Eddie miał ją trzymać.
-Wież , że twoje życie zależy teraz odemnie?-zapytał
-Wiem i się tego obawiam-powiedziałam.Nagle pośliznełam się.Eddie mnie złapał.Poczułam się tak jak wtedy gdy nosił mnie do pokoju.Znów utonełam w jego oczach.Pocałowaliśmy się!
-Jak za starych dobrych czasów-powiedział Eddie postawił mnie na ziemi i złapał za rękę.-Pat przepraszam cię za tamto.Wiem byłem bałwanem
-Bałwanów nie ma jest środek wiosny-powiedziałam na co chłopak się uśmiechną
-Pat proszę wybacz mi-powiedział i popatrzył mi w oczy.Uśmiechnełam się i przytuliłam do niego
Violetta
Wszystko było przygotowane.Pojechałyśmy do domu się przebrać.Pat była jakaś taka dziwnie wesoła.Okazało się , że ona i Eddie znów są razem.Tak bardzo się cieszyłam.Przyjechaliśmy do Resto.Ludmiła również przyszła na przyjęcie.Wszyscy uczniowie ze Studia są zaproszeni.Ja , Pat , Fabian , Leon , Maxi , Fran , Cami ,Naty , Ludmiła i Andres weszliśmy na scene i zaczeliśmy śpiewać i tańczyć


(Kadry odpowiadają kto co śpiewa)

(Taniec)
-------------------------------------------------------------------------
Tak ja i te moje pomysły!Powróciłam!Nie mogłam wytrzymać bez was!Zdałam sobie sprawę ile poświęciłam temu blogowi!Mam nadzieję , że wam się podoba!
Jak waszym zdaniem prezentuje się nowy wygląd bloga?Robiłam go 2 godziny ale efekt jest zadowalający!
Na blogu graficznym poszukuje stażystki!Zwolniło się jedno miejsce!http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/

Next tak dla rozgrzewki za 10 komci!


Bella Martin

11 komentarzy:

  1. Och tak! Powróciłaś :)
    Świetny rozdział. CZekam na kolejny ;)

    Zapraszam na mój [9] Odcinek pt "Patrzysz na mnie tak, jakbyś prosiła o pocałunek"
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-9-patrzysz-na.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opowiadanie. Aww... Ale się ciesze że udało mi się cie przekonać.... Super że Peddie się pogodziło :) Mam nadzieję że kolejne opowiadanie będzie dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super czekam na nexta cieszę że jeteś

    OdpowiedzUsuń
  4. super ♥♥♥
    Peddie się pogodziło ;**
    czekam na next ;***

    zapraszam do mnie tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper. <33 ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog został zrecenzowany http://recenzje-hoa.blogspot.com/
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. super boże wreszcie wróciłaś caly czas wchodziłam bo miałam nadzieje że wrucisz jejciu ale się ciesze rozdziala jak zwykle cudooooooo dawaj szybko następny czekammmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski ;)Cieszę się, że wróciłaś. Czekam na następny rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń