środa, 27 lutego 2013

4 Opowiadanie!

Patricia

-Już odkryłaś kim jestem-powiedziała do mnie
-Tak...ale dlaczego pani przychodzi do mnie???
-Ponieważ jesteś Obrończynią!
-Kim?
-Obrończyni jest Wybranką Osiriona.Pomaga mu chronić Wybraną.
-Czy w związku z tym mam jakieś zdolności?
-Oczywiście.Masz takie same moce jak Osirion
-Czy ja też jestem podrzebna do ceremoni?
-Tak dlatego tu jestem......
Nina
Jadę taxówką w dobrze mi znane miejsce.Bardzo się cieszę , że mogę tu wrócić jednak boję się zobaczyć Fabiana.Nie wiem jak mu spojrze w oczy.W tym liście zerwałam z nim....
Nie pytałam się Patrici o niego.Baję się , że ma już nową dziewczynę
Taxówka się zatrzymała, wysiadłam, wziełam bagaż i ruszyłam dobrze mi znaną drogą do Domu Anubisa
Patricia
Wróciłam do Domu wszyscy byli w salonie i jedli obiad
-Gdzieś ty była?-Zapytała zdenerwowana Joy
-Poszłam się przejść-Odpowiedziałam
-Patricio gwiazdko chodz tu na chwilkę-Krzykneła Trudy z kuchni
-O co chodzi Trudy?
-Kiedy masz zamiar przenieść rzeczy??
-A tak dziś jak tylko przyjedzie Nina
Wyszłam z kuchni i usiadłam na fotelu w salonie.Podobnie zrobiła reszta.Zauwarzyłam , że KT Eddie i Fabian znów rozwiązują jakieś hieroglify.Nagle dzwi do salonu otworzyły się i staneła w nich......NINA!!!!!!
-----------------------------------------------------------
Przepraszam , że takie krótkie.Następny postaram się napisać dłuższy 
Zaraz biorę się za zakładkę Bohaterowie.Spodziewajcie się dziś nowego wyglądu.....
Opowiadanie z Dedykacją dla kochanej Loli
    Dziękuję , że komentujesz każde opowiadanie.Dzięki tobie mam wenę i to ty zawsze podnosisz mnie na duchu.
Następne za min 4 komcie!!!

4 komentarze:

  1. Nie musisz dziękować piszesz świetnie <333
    Ubustawiam jeee

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Chcesz by twój blog został oceniony przez
    anubis-sibuna-info.blogspot.com
    house-of-sibuna-anubis.blogspot.com

    Jeśli tak to napisz na email: pati65300@wp.pl


    (Wiadomość wysłana automatycznie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jestem ciekawa reakcji Fabiana na widok Niny *-*

    OdpowiedzUsuń