wtorek, 26 lutego 2013

3 Opowiadanie

Patricia
Jejku jak się cieszę Nina odpisała.Przyjedzie jutro w południe.Tylko Trudy,Joy i Mara o tym wiedzą.Mam się zamienić pokojami z Marą bo Nina miała spowrotem mieszkać w swoim a nie ma Amber więc ja będe z nią mieszkać.Okazało się , że ceremonia musi się odbyć w tunelach przy grobie Frobishera.W salonie zauwarzyłam zdjęcie FS już wiem ta kobieta która mi się sni to Louisa FS.Kiedy tylko ją znów zobaczę spytam o co chodzi.Jest jeszcze coś w tunelach kiedy Eddie pocieszał KT ahhhhh byłam normalnie wściekła ale nie dałam tego po sobie poznać.Joy i Mara ogranizują u nas w szkole konkurs talentów.
Na śniadaniu było o tym bardzo głośno aż wreszcie Jerome zapytał
-Ej Trixie ty i Joy zamierzacie wystąpić??-Zaskoczyło mnie to pytanie , że wyplułam sok i się zaksztusiłam
-Co???
-No przestań Pat nie pamiętasz jak ty Joy Zeyn i Nel dawaliście czadu?-Wtrąciła Mara
-Kto to??-Zapytał Eddie
-Zeyn i Nel mieszkali kiedyś w Domu Anubisa.Niestety musieli wyjechać ponieważ dostali się do szkół muzycznych-Powiedziała Trudy
-Oni we czwórke tworzyli zespół szkolny-Powiedział wesoły i ucieszony Alfie wskazując na mnie i Joy
-Koniec tego bez Nel i Zeyna nigdzie nie będe występować-Krzyknełam , wziełam torbę i wyszłam z Jadalni.
Nie chciałam występować tak kochałam to ale już dawno ustaliłam z Joy , że bez Zeyna i Nel nie będziemy występować.Nie wiadomo kiedy doszłam do Wypalonego drzewa.Usiadłam na pieńku i rozmyślałam nad tym wszystkim gdy nagle stanełam przedemną ona Louisa Frobisher-Smithe ......
------------------------------------
Jak się podoba???
Next za min 2 komcie
Oglądaliście nowy odcinek HoA
Jest super...
Nie wiem dlaczego ale coś mi się zdaje , że KT  będzie z Fabianem nie wiem dlaczego.Nawet w nocy mi się to śniło
W najbliższym czasie zaktualizuję podstronkę Bohaterowie
Oraz zrobię nowy nagłówek bo ten jakoś mi się nie podoba
Do następnej notki

3 komentarze: