niedziela, 24 lutego 2013

1 i 2 opowiadanie

Hey skarby

Niestety Nadzwyczajna wywaliła mnie z bloga bo za dużo notek dodawałam.....

Więc opowiadania przenoszę tu

Pierwsze

Patricia
Moje życie to jakaś porażka.......
Denby to  jakaś zła siostra prawdziwej ,,Opiekunki"
Sprawy Sibuny dają w kość....
KT myślę , że mogę jej wybaczyć ale nie jestem pewna czy mogę.Eddie no właśnie Eddie sama już nie jestem pewna swoich uczuć.Tamtego dnia gdy się pokóciliśmy i zerwaliśmy.....Nie jestem pewna czy to było dobre...Ja nadal go kocham
Boję się , że on zakocha się w KT i już nici ze wszystkiego
Ostatnio coś dziwnego się ze mną dzieje.W nocy śni mi się jakaś kobieta i mówi mi , że jestem ,,Obrończynią" ??
Nie wiem o co tu chodzi......... A właśnie Nina do mnie napisała!!!!Napisałam jej o ceremoni i o tym , że prawdopodobnie do niej podtrzebna jest Wybrana.Jeśli tak Nina wróci!!Idę zaraz z KT na strych po amulety schodzimy do tuneli Eddie odkrył jakiś nowy tunel.Nie wiem czy mam komukolwiek powiedzieć o moich snach.Może to wytwory mojej wyobraźni??
-----
Drugie
Patricia
Okazało się , że w nowym tunelu znajduje się grób RFS...KT nadal nie może uwieżyć , że jest jego prawnuczką.Zastanawiamy się jak to możliwe że FS miał 2 żonę...Przecież Sara nie mówiła , że ma brata albo ona sama o tym nie wiedziała???Tyle pytań mało odpowiedzi.
Znów widziałam tą kobiete w lustrze w łazience.Myślę , że gdzieś już ją widziałam.Zdecydowałam , że nikomu narazie o tym nie powiem...
Fabian znalazł w księdze , że Wybrana jest potrzebna do ceremoni.Napisałam o tym do Niny.Niestety jeszczę nie odpisała. 
Pozostaje mi kwestia Eddiego...Boje się mu powiedzieć o moich uczyciach bo może on do mnie już nic nie czuję.Chciałabym cofnąć czas i wogóle nie dopuścić do zerwania.Joy bardzo mi pomaga.Dziś Fabian KT i Eddie idą do Stażówki ja mam ich kryć.Wkurza mnie to , że KT tak jakby zajeła miejsce Niny w Sibunie.Zobaczymy co zrobi jak Nina wróci??
-----
Mam nadzieje , że się podoba i będziecie komętować

1 komentarz: