wtorek, 19 czerwca 2012

Szkoła sala od francuskiego
MA:A teras Amber przypomnij klasie jak mówi sie Dziękuje po francusku
A-A Mmm
MS-Przepraszam że przeszkadzam ale Nino Twoja Babcia na Ciebie czeka
Nina wychodzi przed szkołe
Dom Anubisa
A-Ciekawe co chciała od Niny Jej Babcia?
Amber wchodzi do swojego pokoju.Widzi pustą strone Niny i karteczke
A-Fabian Fabian(Wchodzi z płaczem do Salonu jest tam Sibuna)Zabrali Nine ze szkoły
Si-Cooo?
A-Czytajcie(Podaje kartke Patrici)
P-(czyta)
                         Kochana Sibuno!
   Babcia mnie zabiera spowrotem do Stanów.Nauczyciele i ona mówią że trzeba mnie chronić bo ,,Oni"Szukają Krzyża Ankh.Narazie musze pozostać w ukryciu.Fabian Kocham Cie.Amber Bedzie mi brakować mojej najlepszej przyjaciółki.Patricio Bede tęsknić.Alfie Musisz sie opiekować Amber.Jerome nie rób więcej żartów Poppy.Joy wogóle sie nie znamy.Eddie tobie powieżam Oko Horusa Jesteś Osirionem więc teraz Ty i Cała Sibuna musicie odnaleźć Krzyż Ankh i Strzec naszej Tajemnicy 
                                                                              SibunaXX
Jo-To teras nie ma Niny Jest!(Wszycy sie na nią patrzą)Znaczy Nie tylko nie to
E-(Bierze Oko Horusa)Odnajdziemy Krzyż Ankh dla Niny. Sibuna?
F-Dla Mojej Niny.Sibuna
W-Sibuna

1 komentarz: