środa, 20 czerwca 2012

(3)Scenariusz

Noc Sen Eddiego
S-Witaj Osirionie
E-Pani musi być..
S-Tak Jestem Sara.Chłopcze jeśli chcecie uratować Nine musicie wejść do Tuneli.Tam Gdzie łzy złota tam klucz do 1 zagadki Was spodka
F-Eddie Eddie obudz sie
E-Co jest?
F-Krzyczałeś przez sen
E-Nie z byle powodu zwołuje spodkanie Sibuny u nas w pokoju dziś rano
F-Okej
Rano zebranie Sibuny
E-Sniła mi sie Sara powiedziała Cytuje ,,Tam gdzie łzy złota tam klucz do pierwszej zagadki was spodka.Mówiła też że trzeba szykać w Tunelach
P-Wiem.Pamiętacie kiedy Nina załozyła Maskę Anubisa leciały złote łzy.Może chodzi o to miejsce gdzie była fałszywa Maska
E-Jesteś geniala.Tobrze jest mieć taką dziewczynę
A-Okej pójdziemy przez kuchnie po szkole Sibuna?
Si-Sibuna
Szkoła świetlica
F-Brakuje mi Niny
Jo-Fabian może pójdziemy do kino
F-Nie dzięki Joy
P-Joy można na słówko
P-Co ty znowu robisz myślałam że go sobie odpuściłaś
Jo-Tak było ale nie ma Niny wykorzystuje sytuacje
P-Joy tak nie można nie widzisz że chłopak jest przybity
Jo-Ojejku popłacze sobie i zaras mu przejdzie
P-Nie widzisz że ją kocha.Koniec tego Joy Nienawidze cie
Jo-A ja ciebie bardziej szmato
Patricia wybiegła z sali spodkała Eddiego przy szafkach
E-Ej co jest?
P-Joy znowu podrrywa Fabiana
E-Znowu
P-Najgorsze jest to że nazwała mnie szmatą
E-CO ZROBIŁA?(Eddie przytula Patricie)Nie przejmuj sie zaras sobie z nią porozmawiam
A-Heej Patricio co jest
P-Pokuciłam sie Joy Amber moge sie przenieśc do twojego pokoju
A-Pewnie a oco poszło
E-Joy znowu podrywa Fabiana.Jako jedyna cieszyła sie z odejścia Niny
A-Mam tego dość Joy Wylatuje z Sibuny robimy dziś głosowanie pez udziały Fabiana

1 komentarz: