sobota, 23 czerwca 2012

(5)Scenariusz

Noc sen Eddiego
E-Nina?
N-Udało mi sie z tobą skontaktować nareszcie!Macie pierwszy elemęt krzyża?
E-Tak.Ale jak ci sie to udało
N-Sara odwiedziła mnie we śnie i powiedziała co i jak
E-Tylko ze mną możesz sie tak kontaktować?
N-Nie zaras połączymy sie z resztą Sibuny
E-Nino Joy i Fabian wypisali sie z Sibuny
N-CO?(Łączy sie z snem Patrici Amber Alfiego i Jeroma)
A-Co sie NINA?
N-Heejka Amber
A-Co ty robisz w moim śnie
N-Udało mi sie z wami skontaktować
A-Tak sie ciesze!(Przytula Nine)
P-Witaj Nino(Przytula ją)
A-Wież już o Joy i Fabianie
N-Tak Eddie mi powiedział
P-Przykro nam
N-(Ma łzy w oczach)Zastanówmy sie lepiej co z tą zagadką powiedzcie jej treść
J-Szukajcie tam gdzie sie zjednoczyliście
Al-Może chodzi o dom Anubisa?
N-Wiem  gdzie wszyscy składaliśmy przysięge
P-Wypalone drzewo
N-Bingo pójdzcie tam jutro.
A-Kiedy sie znów zobaczymy
N-Moge sie przenosić tylko w jeden dzień w tygodniu
E-Narazie Nino
Nina Amber Patricia Eddie i Alfie przytulają sie
N-Jerome no chodz
J-A co mi tam(Przytula sie)
A/P/E/Al/J-Budzą sie
Pokój Patrici i Amber
A-Tak jakby Nina była z nami
P-A co najważniejsze pomogła nam z zagadką
A/P-(Ubrały sie schodzą do salonu na śniadanie spotykają w holu Eddiego)
E-Heej dziewczyny(Całuje Patricie)
A-Witam Romeo
P-Nienazywałamś tak przypadkiem Fabiana
A-Nazywam kiedy jest Niną
E-Na długiej przerwie spodkanie Sibuny idziemy do Wypalonego drzewa
A-Sibuna
P/E-Sibuna
Długa przerwa Wypalone Drzewo
A-Tu nic nie ma
J-Może to nie to miejsce
<Nagle Wisior Niny zaczyna świecić.Swiatło pokazuje jeden z liści drzewa>
E-<Ciągnie liść w Drzewie otwiera sie przejście>
A-Sibuna
Si-Sibuna
<Schodzą na duł po schodach>
P-Znowu jakiś tunel?
E-Nie wydaje mi sie<znajduje starą lampę zaświeca ją>
A-To czyjś pokój
Al-Ale w drzewie
P-To pokój Sary patrzcie <pokazuje na księge>Najwyraźniej nie prowadziła tylko pamiętników  na wałkach
E-Weźmy go może zaprowadzi nas do następnej zagadki
-----------------------------------------------------------------------------
Mam proźbę komętujcie

2 komentarze: