czwartek, 21 czerwca 2012

(4)Scenariusz

Dom Anubisa Hol Jest Sibuna bez Joy i Fabiana
E-Gdzie Joy i Fabian?
Al-Słyszałem ,że idą do Kina
A-Co?Fabian odemnie dostanie Nina wyjechała a on już sie pocieszył
P-To nie tylko jego wina Joy też
E-Tak czy siak idziemy do tuneli
A-Świętnie ale jak tam sie dostaniemy?
P-(Patrzy na Eddiego porozumiewawczo)No dziś rano ja i Eddie wkradliśmy sie do biura Victora i porzyczyliśmy klucz
J-To idziemy
Schodzą do Piwnicy wchodzą do Tuneli idą do Prawdziwej Maski Anubisa która została tu wcześniej przyniesiona
A-Gdzie szukać?
J-Patrzcie tu jest OKo Harusa(Naszyjnik zaczyna sie świecić
E-(Przykłada naszyjnik otwiera sie małe przejście w którem leży średni kij)
A-Co to?
Al-UFO?
P-To pierwszy elemęt krzyża patrzcie tu jest karteczka ,,Szukajcie tam gdzie się zjednoczyliście"
J-Co?
E-Pomyslimy nad tym jutro spodkamy sie rano w pokoju Amber i Patrici Sibuna?
Si-Sibuna
Joy i Fabian wracają do domu Anubisa Sibuna wychodzi z Piwnicy
A-No no nasza parka wróciła.
F-Amber oco ci....Przepraszam zupełnie zapomniałem o spodkaniu
A-Już zapóźno Romeo mamy 1 elemęt i zagadkę i jeszcze jedno Joy zrobiliśmy głosowanie i  jednogłośnie wylatujesz z Sibuny
Jo-CO?
A-Jeśli sie wieżysz prosze
                         Amber-Wylatuje
                         Patricia-Wylatuje
                         Eddie-Wylatuje
                                                        Alfie-Wylatuje
                                     Jerome-Wylatuje
F-A ja?Nie wliczam sie już do Sibuny
A-Fabian Sibuna dalej istnieje tylko i wyłącznie dzięki temu że mamy Osiriona czyli Eddiego
F-Ale Niny nie ma ja sie z tego wypisuje
P-Fabian ty Nina i Amber załozyliście Sibune nie możesz
Jo-Może szmato a tak dla waszej wiadomości teras jesteśmy parą
E-Ja ci zaras dam nazywać moją dziewczyne szmatą
F-Zamknij sie
P-Spokuj Eddie idz z Jeromem i Alfiem do kuchni pomóc Trudy a  ty Amber pomóż mi zabrac rzeczy
Pokój Mary i Joy
M-Szkoda że idziesz
P-Wybacz Maro ale nie zniose towarzystwa Joy
M-Sprubuje z nią pogodać


---------------------------------------------------
A więc 4 scenariusz za nami mam do was porożbę komętujcie

1 komentarz: