poniedziałek, 25 czerwca 2012

(7)Scenariusz

Na balu
A-(Do Niny )Trzeba zaciągnąc Patricie do Eddiego
N-Ale jak chcesz
A-(wchodzi na scene)Czaswybrać króla i królową balu Królem zostaje Eddie Miller a Królową Patricia Williamson
P-Amber co ty
A-Nie gadaj.No tańczcie(schodzi ze sceny)
Na scenie
E-No więc słyszałem niechcący pewną rozmowe pomiędzy tobą a Amber
P-Jaką?
E-Że hmm nieważne Patricio Molly to moja siostra dla tego tak często z nią razmawiam chciałem ją tobie przedstwiać i ja...
P-(Przerywa mu namiętnie go całując)
E-Czyli znów będziemy razem?
P-No niewiem moż....
E-(Całuje ją)
Fabian podchodzi do Niny
F-Zatańczysz
N-No Okej
F-Na pewno Amber ci powiedziała o mnie i Joy
N-Tak powiedziała ale jest okej naprawde(Ma łzy w oczach)
F-Nino ja
N-Przepraszam ale nie moge(Wychodzi z sali idzie do łazienki)
Se{khara}-Witaj Wybrana
N-Jak ci sie udało uciec
Se-Maiłam sposoby Haaaa
Tymczasem Eddie i Patricia piją koktajl nagle Eddie słyszy Sare
Sa-Osirionie Nina jest w niebiezpiczeństwie
P-Co jest?
E-Nina jest w niebiezpieczeństwie(Łapie Patricie za ręke i idą szukac Niny)
P-(do Amber)Widziałaś Nine
A-Chyba pobiegła do łazienki a co
E-Jest w niebiezpiczeństwie Sara mi mówiła
A-Szybko
Idą do łazienki widza nieprzytomną Nine i Sekhare
E-Co jej zrobiłaś
Se-Narazie nic jeszcze(Znika)
P-Jak ją obudzić
A-W czoraj w nocy czytałam troche pamiętnika Sary pisze tam że żeby obudzic Wybraną jej obrońca musi ją trzymać za ręke
E-(ierze Nine za ręke)
N-(Budzi sie)Co sie stało
E/P/A-Nina(Przytulają ją)
P-Sekhara cie dopadła
E-Usłyszałem Sare i przybiegliśmy tu
A-No chodzcie na bal
---------------------------------
I tak oto z nudów dodaje jeszcze jeden scenariusz

3 komentarze:

  1. plissssssssssssss dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, w swoich scenariuszach też miałam, że Wybraną może obudzić tylko Osirion, trzymając ją za rękę...

    OdpowiedzUsuń