poniedziałek, 26 listopada 2012

Scenariusz 3


Następny dzien pokój Patrici,Amber i Joy są wszystkie
Jo-Patricio a ty i Eddie jesteście jeszcze razem
P-Ja niewiem on zdecydowanie woli To nową niż mnie
A-A ja mam pewien pomysł.Musimy cię zmienić
P-Czyli
A-Najpierw fryzura sprubujemy ci troche włosy pokręcić
P-Okej to się może udać

Salon Eddie K.T
E-Okej ten głos mówił , że mam zacząć w piwnicy
K-Dobra ale jak chcesz.........?
E-Bo widzisz ja jestem Osirionem(Zaczyna jej opowiadać kim jest Nina jednak nie powiedział o Sibunie)
K-Wow to dziś o północy na dole
E-Okej

Północ pokój Fabiana i Eddiego
E-(Wychodzi z pokoju)
F-(Budzi się widzi , że nie ma Eddiego wychodzi z pokoju



K-No jesteś 
E-Sorry ale nie chciałem budzić Fabiana
K-To jak sie dostaniemy do piwnicy
E-Mam spinke Amber pożyczyłem sobie na dziś(Otwiera dzwi) Chodz!
E/K-(Wchodzą)
F-(idzie za nimi)
K-Wow tu jest naprawde strasznie
E-Nie wiem czego szukać
F-(Wchodzi)Co wy tu robicie?
E-My tego mamy randke
F-W strasznej piwnicy?
K-Nie no my tego............
F-Eddie wiem , że coś jest nie tak.
E-Chodzi o to , że K.T mi sie śniła i potem jakiś głos mówił mi , że mam odnaleźć skarb i , że trzeba szukać pod Domem Anubisa to raczej chodzi o piwnice
F-To , że K.T Ci się śniła jest bardzo dziwne a jeśli chodzi o to , że trzeba szukać pod domem Anubisa nie ma tylko piwnicy
E-Tak Patricia mówiła mi , że maski szukaliście w jakiś tunelach pod Domem
F-Nom.
E-Dzięki 
F-Spoko z chęcią wam pomoge.Ten rok bez zagadek był by nudny
K-Może lepiej wracajmy
Wrócili K.T poszła do swojego pokoju a chłopaki do swojego
F-Eddie powinniśmy wtajemniczyć w to reszte Sibuny
E-Sam nie wiem
F-Jesli mam zwami szukać tego skarbu musi być z nami reszta Sibuny.Jestem jej członkiem i musze im powiedzieć
E-No dobra zróbmy to
F-Jutro na długiej przerwie przy wypalonym drzewie
E-Czyli gdzie?
F-Pójdziesz ze mną.Przyjmiemy cię do Sibuny ale musisz przejść inicjacje.Zabierz swoją ulubioną rzecz.A co do K.T Pomyślimy


Następny dzień
E/F/K-(Idą do szkoły)
F-Mam specjalne kartki wrzuce im do szafki
K-A kto jest w tej Sibunie
F-Ja,Amber,Patricia i Alfie no i jeszcze Nina
K-Aha

Szkoła Patricia i Amber podchodzą do swoich szafek
A-Mówie ci , że ślicznie wyglądasz w tych włosach
P-Wież sama tak myśle(Otwiera swoją szafke)Patrz Zebranie Sibuny
A-(twiera swoją szafke)Ja też to mam i to od Fabiana
P-Pewnie czekają nas nowe zagadki?
A-Ten rok bez zagadek był by nudny

Al-(Otwiera swoją szafke i bierze kartke)Spodkanie Sibuny Super

Długa przerwa Wypalone Drzewo są Eddie Fabian i K.T
A/P-(Przychodzą)
P-K.T co ty tu robisz?
F-Zaraz wam wszystko powiem
Al-Hey jestem
F-Więc chodzi o to (Opowiada im)Eddiego przyjmiemy jako oficjalnego szłonka OK?
Si-Pewnie
A-K.T ty narazie będziesz nieoficjalnym członkiem
K-Okej
A-Okej Fabian rozpal ogień
F-(rozpala ogień)
A-Wrzuć tę mp4 do ognia
E(Wacha się,Wrzuca)
A-Powtrarzaj za mną ,,Ja Eddie Miller przysięgam chronić Tajemnicy Domu Anubisa oraz pozostałych członków Klubu Sibuna
E(powtarza przygięge)
A-Brawo Eddie od teraz jesteś oficjalnym członkiem Sibuny.Sibuna?
Si_Sibuna
A-K.T ty też
K-Sibuna

Salon są wszyscy oprócz Amber
A(Wchodzi z Telefonem)-Patricio chodz na słowo

A-Nie zgadniesz kto do mnie Napisał
-----------------------------------------------------------------
No to kto napisał do Amber?Zgadujcie a może uda wam sie zgadnąć

Szukająć coś na temat tda znalazłam plakat promocyjny 3 sezonu

Jak wam się podoba mi super.Tylko żeby jeszcze była tu Amber

2 komentarze: