wtorek, 20 listopada 2012

Scenariusz 1+Ze świata HoA


W pewnej szkole w Liverpoolu rozpoczyna sie Nowy Rok szkolny.
Pod Dom Anubisa przyjerzdża Taxówka.
F-(Przybiega do taxówki)
E-(Wysiada)Hey Fabian
F-Ty nie jesteś Nina
E-Nie wcześniej sprawdzałem.Miło cie znów widzieć spółlokatorze.
F-Ciebie też(Bierze klika walizek Eddiego)To widziałeś Nine
E-Nie.Dzwoniłem do niej ale nikt nie odbierał
F-Ahha
E-Wszyscy już są?
F-Są Mara,Jerome,Alfie i Joy
Podbiega do nich Amber
A-Hey chłopaki(Przytula ich)
E/F-Hey Amber
E/F/A(idą do Domu Anubisa)
A-To jak myślicie w tym roku będziemy szukać jakiejś Maski Hathor
F-Amber Hathor nie miała żadnej maski
E-Z tego co Patricia mi mówiła to naprawde byliście w niebiezpieczeństwie
A-A dzięki tobie Nina jest z nami.
Wchodzą do domu

M-Amber Hey
A-Hey Maro Joy!
Jo-Część Amber
Do salou wchodzi Patricia
Jo-Patrica!(Przytulają się)
P-Joy
A-Hey(Przytula Patricie)
M-Patricio dobrze Cię widzieć(Również przytula Patricie)
P-Hey Eddie
A-No dobra to my sie ulatniamy
Reszta wychodzi
E-Dobrze Cie znów widzieć!
P-Rozmowy na video-czadzie to nie to samo
E-Nie(Całują Się)
Victor wchodzi do salonu
V-Salon to nie miejsce na terodzaju zabawy gdzie reszta?
P-W swoich pokajach
V-Niestety rozkłady pokoi dziewcząt zostały zmienione zawołać wszystkich
Wszyscy wraz z Trudy wchodzą
V-Dobrze musiałem zmienić układ pokoi dziewcząt.W pokoju z Panną Milington będzie Patricia Williamson oraz Joy Mercel a w pokoju  z Marą nowa uczennica
F-Ale zaraz co z Niną?
V-Panna Martin zrezygnowała z naszej szkoły
Wsz-Co?
V-Nowa uczennica powinna zaraz być(Wychodzi)
A-Co?Jak to zrezygnowała ze szkoły?(Zaczyna płakać)
Al-Nie płacz pszczułko
F-Dlaczego mi nic nie powiedziała?
Do Domu Anubisa wchodzi pewna dziewczyna




No tak oto 1 scenariusz.Mam nadzieje ,że sie wam podoba.Licze na co najmniej 2 komętarze.Jutro wstawie drugi bo przy okazji go napisałam.Okej to może teraz czas na 2 część notki czyli


,,Ze świata HoA"



To zdjęcie wstawiła Jade Ramsey czyli Serialowa Patricia.Przedstawia Ona Patricie i Joy w mundurkach.Moim zdaniem Patricii pasuje taka fryzura.Tak samo jak Joy a wam?

To zdjęcie wstawiła Louisa czyli Willow.Przedstawia ono Willow w towarzystwie Corrbiera.

Komętujcie!

Pozdrawiam i do następnej notki

Bella<3

3 komentarze: