sobota, 17 listopada 2012

Nowostki

Witam was kochani!

Bardzo przepraszam że tak długo mnie nie było ale prace domowe mnie przytłaczają.W dodatku mam jeszcze lekce gry na gitarze zajęcia muzyczne itp..

Jeszcze pewna dziewczyna z mojej klasy którą szczerze nienawidze!I-)Napisała list do mojego najlepszego kumpla dlaczego mnie nienawidzi.Napisała tam tyle bzdur yhhhhhhhhh.Kumpel dał mi go a ja dałam go mamie.Mama ma go zanieść na wywiadówke i pokazać matce tej dziewczyny.Dobra koniec bo wam o całym moim życiu napisze i wynudze.Okej mam do was klika spraw 

1.
Będe pisać od nowa scenariusze 3 sezonu.Zaras powinnam opisać bohaterów przyglądajce zakładke z podstroną ,,Bohaterowie"

2.
Jak widać zrobiłam nowy nagłówek.Podoba się?Dotyczy on tego co będe opisywała w moim nowych scenariuszach.

3.
Chciałabym abyście komętowali moje posty


A teraz tak dla przyjemności kilka filmików

Okej do następnej notki

Bella:*)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz