czwartek, 22 listopada 2012

Nowe promo+Świat HoA

Hey Kochani.Trasznie was przepraszam, że wczoraj nie dodałam scenariusza ale skasował mi się.Była wściekła.A dziś miałam jeszcze lekcje gitary.
Dziś wchodze na kompa ,a tu taka niespodzianka.Bardzo się cieszę.Cóż co do K.T to chyba ją polubię.Zauważcie , że Eddiego widać jak wychodzi z tuneli do gabinetu R Frobisher-Smithe Wow nie moge się doczekać!Jednak coś mnie tu nie zadowala.Chodzi o Amber nie ma jej w Sibunie kiedy członkowie czyli Eddie,K.T Patricia Fabian i Alfie robią znak sibuny.Oraz kiedy pokazani są wszyscy mieszkańcy Domu Anubisa hmmmm Ciekawe o co tu chodzi?

Chyba jutro pojawi się scenariusz.Mam jeszcze lekcje do odrobienia a jutro u mnie wywiadówka.Nie boje sie moje oceny nie sa takie złe ucze się lubiej od brata hahhah
Okej nie będe was zanudzać.W każdym razie scenariusz pojawi się jutro 

Do Zobaczenia Bella <3
Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz