czwartek, 2 sierpnia 2012

Witam

Witam!Nazywam się Miki i jestem sąsiadką oraz najelpszą przyjaciółką założycielki tego bloga Belli.Niestety Bella musiała znów wyjechać więc powieżyła mi ten blog.Jak wróci to napisze dalsze scenariusze.Ja natomiast będe tu dodawać scenariusze pt ,,Tajemnice domu Anubisa życie po zagadkach"
Będą to scenariusze z życia naszych bohaterów kiedy to odszukali ostatni przedmiot wywieziony z grobu Tutenchamona państwo Frobisher-Smithe.


Oto krótkie wprowadzenie.
Po znalezieniu Branzoletki Anubisa Mieszkańcy Domu Anubisa przyjerzdzają do akademika aby zabrać ostatnie rzeczy okazuje się że Victor zmarł a nową właścicielką domu Anubisa zostaje Nina.Wszyscy zostają na proźbe nowej właścicielki która decyduje sie powiększyć dom.Jednak  Panna Marin nie wie co okrutnego ją spodka

Zaras biore się za pisanie i jeszcze dziś ukażę sie 1 scenariusz
Miki

4 komentarze:

  1. Co wy z tą Bransoletą Anubisa wszyscy? Pierwsza to wymyśliłam! XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeśli cię uraziłam ale to było pierwsze co przyszło mi do głowy.Przepraszam

      Usuń
    2. Spoko, ty tylko przypadek :D

      Usuń