wtorek, 3 lipca 2012

(9)Scenariusz

Noc sen Eddiego
Tajemnicza postać-Musicie znaleźć Krzyż Ankh albo Wybrna umrze
E-Ale przeciesz wybrana nie może umrzeć
TP-Nie widzisz że z dniem słabnie nawet nie może sie już z tobą skontaktować(Znika)
E-<Budzi sie>
F-Co jest
E(Opowiada swój sen)
F-Nie niemożliwe Nina nie może umrzeć
E-Zebranie Sibuny rano u nas
Rano Zebranie Sibuny
E-Miałem dziś dziwny sen(Opowiada co sie w nim działo)
P-Ale jeśli Nina słabnie to nie będzie mogła złożyć krzyża
F-No właśnie
Nagle na ścianie pojawiają sie napisy
,,SZukając łez złota znajdziecie wszystko co potrzebne"
Al-Łzy złota przeciesz to Nina je ma
A-Pamiętacie co było jak nołożyła Maske
E-Nie ma na co czekać Zycie Niny zależy od nas.Dziś w nocy idziemy do Tuneli Sibuna?
Si-Sibuna
Idą na śniadanie
T-Gwiazdki jak dziś będziecie w szkole przyjedzie do nas nowa uczennica Neliana .Maro Joy będzie od teras dzielić z wami pokój
Jo-Okej Fabian idziemy dziś na spacer po szkole
F-Joy mówiłem ci zerwałem z tobą
Szkoła sala od francuskiego
A-<Do Patrici>Wież coraz bardziej boje sie o Nine
P-Ja też.A jeśli nam sie nie uda
A-Nina słabnie a musi jeszcze złożyć Krzyż
P-Może w Pamiętniku Sary będzie jakaś podpowiedz
Tymczasem pod Dom Anubisa przyjerzdza Taxówka wysiada z niej pewna dziewczyna
Georgie Henley (UK TABLOID NEWSPAPERS OUT) Georgie Henley attends the Jameson Empire Awards 2011 held at Grosvenor House on March 27, 2011 in London, England.
Neliana-Wchodzi do Domu Anubisa
Tr-Ty pewnie jesteś Neliana.Witaj w Domu Anubisa.Jestem Trudy twoja opiekunka
Ne-Poprostu Nel i dziękuje
V-Witam panno Simson pokarze pani pokój
Wszyscy wracają ze szkoły
Pokój Mary Joy i Neliany
Ne-Układa swoje rzeczy
M/Joy wchodzą
M-Ty musisz być Neliana
Ne-Poprostu Nel a wy
M-Jestem Mara
Jo-A ja Joy
M-Chodz przedstawimy ci reszte
Wchodzą do salonu gdzie jest reszta
M-Słuchajcie to jest Neliana
Ne-Heej
Jo-To jest Fabian Amber Patricia Eddie Alfie i Jerome
M-Ja chodze z Jeromem Patricia z Eddi'm a Alber z Alfiem to taka podpowiedz
Ne-Okej

2 komentarze: