niedziela, 1 lipca 2012

(8)Scenariusz

Następny dzień rano.Wszyscy siedzą w salonie
V-Panno Martin Taxówka
A-Nie dlaczego ona musi jechać
V-Panno Milington zaras pani dostanie karę
P-Będziemy tęsknić<przytula Nine>
A-Zobaczymy sie ......No wież
N-Pa Amber(Ma łzy w oczach)
M-Odwiedzisz nas jeszcze prawda?
N-Jasne
Si-(Odprowadza Nine do taxówki)
E-(Pokazuje Ninie wisior)
N-Eddie Prosze Cię opikekuj sie całą Sibuną teras to twoje zadanie ja odpadam.Niewiem czy wystarczy mi sił ponownie sie z wami skontaktować.
A-Ale Nino
N-Spokojnie Amber
Taxówkarz-Musimy jechać
N-Prosze wam odnajdzcie Krzyż Ankh
Taxówka odjerzdza
P-I Pojechała
E-Spokojnie(Przytula ją)
Si-Wraca do domu Anubisa
J-Słuchajcie Mara zaczyna coś podejrzewać a ja niechce ją okłamywać narazie daje sobie z tym spokój
P-Ty De***u
E-Patricio zostaw go
A-To jego wybór
Al-Jest UFO
E-Okej czy ktoś jeszcze chce odejść?
Milczą
E-No okej Amber Patricio możecie mi dać pamiętnik Sary musze go przeczytać
Pokój Fabiana i Eddiego
E-(Czyta pamiętnik,wchodzi Fabian)
F-Słyszałeś ma przyjechać jakaś nowa
E-Już kogoś znaleźli na miejsce Niny?
F-No co czytasz?
E-Nic(Chowa pamiętnik)
F-Słuchaj zerwałem z Joy
E-No brawo ale Nina już pojachała Romeo
A/P-Wchodzą
A-Tylko mnie można mówić Romeo do Fabiana
P-No prosze prosze nasz Fabian zerwał z panną wszystko moje
F-Chcę was przeprosić.Nie mogłem sie pogodzić z wyjazdem Niny
E-Spoko
A/P-Przeprosiny przyjęte
F-Chce znów wstąpić do Sibuny
A-(patrzy na Eddiego)Co o tym myślisz
F-To teras Eddie jest przywódcą
P-Tak
E-Okej Fabian jest zpowrotem członkiem Sibuny.Sibuna?
Si-Sibuna
E-Okej mam tu ciekawy wpis o Krzyżu Ankh.Może go złożyć Wybrana tak jak kielich Ankh daje on wiczne życie kiedy wymówi sie pewne zaklęcie ale nikt nie wie jakie może go wypowiedzieć Wybrana czyli Nina
P-Okej a więc dobrze że Nina jest u Babci
Al-Ale nauczyciele wiedzą gdzie jest
P-Znajdzmy pozostałe elemęty potem będziemy sie martwić

2 komentarze: